Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drejearbejde, svejsearbejde mm. med 40-50 % besparelse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Drejearbejde, svejsearbejde mm. med 40-50 % besparelse

Finanskrise eller ej, journalisterne og tv værterne skulle bare være gået på juleferie lidt tidligere sidste år og så skulle julen bare have varet HELT til påske. Ja så havde Danmark stadig haft tryk på ballonen..

Er der nogle iblandt jer som tænker på at lægge nogle arbejdsopgaver ud, så har i her muligheden for at gøre det til virkelig, vi kan nu i form af vores dårlige valuta kurs i Polen som er gået fra 2,3 ned til 1,6 garantere mellem 40-50 % i besparelse.

I skal blot sende jeres projekter via mail derefter sørger vi for oversættelse samt videregivelse til vores underleverandører.

I modtager derefter ganske gratis et tilbud som i kan sammenligne med jeres egne priser, viser det sig at de er ok så laver vi derefter en prototype så i også er sikker på kvaliteten.

Er der nogen der har interesse i ovenstående kan i kontakte mig via mail hc@danagroup.pl eller giver mig et kald på +48 509 516 235

Med venlig hilsen

Henning Clausen

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:48

Hvorfor nøjes med 40%

Du kan få op mod 70 % og nogengange mere ved at source til indien eller Kina.

Best regards

Anders Nielsen

General Manager

Global Supplier ApS

Skagensvej 334

9800 Hjørring

Denmark

Phone: +45 98 920 656

Fax:   +45 98 900 656

CVR-nr: DK 30500245

E-mail: an@globalsupplier.eu

Web: http://www.globalsupplier.eu

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:27

Jeg tror nu nok at der er nogle virksomheder der vælger 40-50 % og så stadig kunne føle at de har en slags kontrol over deres ordrer.

Men lad det nu ligge, folk bestemmer jo selv om de vælger Polen eller Indien

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)