Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et sted her på nettet, hvor man kan liste svindlere mm?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Lage Frandsen

Problemstilling er jo ik om det er lovligt at snyde andre mm for der kender vi vist alle sammen svaret håber jeg...

Nej problemstillingen er hvem der afgøre om folk laver noget kriminelt. Er det dig der afgøre om jeg i en handel med en kunde snyder vedkommende eller er det domstolen.

Jeg ved at der tidligere var en her på Amino som oprettede samme koncept og der gik da os kun 3 dage inden der var så mange sagsanlæg at han opgav. Det endte ud i at han fik en stor gæld pga tabte retsager mm. Så jeg håber virkelig du overvejer hva det er du gør og har advokater inde over dit projekt for ellers kan du godt vinke farvel til alt du ejer snart...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej FF.

Jeg tror ikke mit koncept er det samme. Vi offentliggør ikke noget, og vi tager ikke stilling til skyldsspørgsmålet. Nu kan jeg ikke forvente, at du har gennemterpet alt hvad jeg har skrevet på sitet, så her er et lynkursus i mit koncept:

En person mener at han er blevet snydt af Benny Brækjern. Det kan være et firma såvel som en privatperson. Personen melder sig derfor ind hos os, hvor han fortæller os hvem han mener at han er blevet snydt af, og hvorledes det er foregået. Ingen udover os selv har adgang til disse oplysninger.

Melder der sig endnu en person, som også føler sig snydt af Benny Brækjern, får de to personer et lukket forum, hvor de kan begynde at tale sammen for lukkede døre. Er der flere som er blevet snydt af Benny Brækjern, bliver de også lukket ind i dette forum.

Det er således kun dem som føler sig snydt af Benny Brækjern, som kan se hvad der skrives om ham. Ingen andre har adgang, og vi offenliggør ikke noget.

Det eneste vi tillader at offentliggøre er, hvis der falder dom i en sag.

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)