Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et sted her på nettet, hvor man kan liste svindlere mm?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

På Forbrugerstyrelsens hjemmeside kan man se hvilke firmaer der ikke har overholdt afgørelsen i en klagesag. Men det er naturligvis for forbrugerens skyld.

I øvrigt mener jeg at det slet ikke er lovligt at lave en liste over svindlere... men det er lovligt at fortælle om en oplevelse.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ærligt talt også at indehaveren af en sådan side ville skulle bruge 2*24 timer i døgnet, til alle de sagsanlæg der ville komme.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det med domstol som du skriver er ikke helt korrekt, der findes for eks. en side fra Kina hvor adskillige folk fra forskellige lande blev snydt for flere hundrede tusinde dollars, firma skifter hele tiden navne og gerningsmand blev aldrig fanget eller dømt, så din tankegang er ikke særligt brugbart i dette tilfælde men på papir har du ret virkelighed er bare helt andet.

mvh.
Sam50

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sam50

Virkelig konkret eksempel ;D

Anyway så er der vel intet ulovligt i at lukke et selskab og åbne et nyt med samme koncept. Så længe der ik falder nogen dom over indehaveren følger vedkommende jo blot gældende lovgivning. Man kan så snakke morale bagefter men den er vel ik særlig stor i Østen, det er i hvertfald min erfaring...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener bare at din tanke gang er ulogisk, man kan godt være en svindler selv om man er aldrig blev dømt i retten,
det bedste eks. på dette er det som jeg har beskrevet og så er det i orden at lave en side hvor disse firma nævnes og sådan sider findes.

mvh.
Sam50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mvh.
Sam50

 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv om folk er dømt for alvorlige ting omkring økonomiske forhold i forbindelse med forretninger, så er det ikke ensbetydene med at investorerne ikke vil støtte nye projekter sammen med den dømte, lidt sært men sådan er den verden vi lever i.

Venligst

René Buch

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder faktisk på sådan et koncept lige nu. Sitet virker delvist, og det er muligt at tilmelde sig. Men jeg forventer først at det er helt oppe og køre omkring 1/5.

Men kig på det.

http://antisvindel.dk

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

En mand som jævnligt bryder ind i et hus, og stjæler genstande, er vel også indbrudstyv selvom han aldrig har fået en dom.

Som andre har nævnt her i debatten, så har platugler og klamphuggere alt for gode kår.

Melder man dem til politiet, bilver sagen som regel afvist fordi politiet enten ikke har ressourcer nok, eller fordi politiet ikke mener at der er beviser nok.

Dem som er blevet udsat for svindel, kan ikke skrive om det på nettet, fordi de risikerer en injuriesag. Da de har mistet en masse penge, har de heller ikke økonomisk mulighed for at hyre en advokat til at stævnet svinet.

Imens arbejder platuglerne bare videre. De går så enten konkurs eller bliver tvangsopløst, hvorefter de bare starter ny virksomhed og kører videre.

Det må være fedt at være svindler i Danmark, og det er sikkert derfor at vi har så mange af dem.

Mvh Torben Lage Frandsen -Frækkere end komikere tillader.

Fra Vester Hornum
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var sådan set et ret godt eksempel det der :)

 

Og ja det er i mange tilfælde os små erhvervsdrivende der ender med at sidde i fedtefadet pga den manglende/slappe retssystem og måden hvorpå folk så nemt slipper afsted med småvindel og plattenslagerri.

 

Vil tage et kik på den hjemmeside. Og evt hvis muligt give et bidrag eller to til firmaer/personer som man skal holde sig fra.

 

Med venlig hilsen / Best Regards 

Jimmy Rabøl Jørgensen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Sam50

Sjovt nok er et retssamfund skruet sådan sammen at man er uskyldig indtil det modsatte er bevist. Dvs er der ingen dom er man ligeså normal som alle andre. Dog kan man snakke om business metoder, moral osv men ret juridisk osv er man uskyldig med mindre der er afsagt dom.

Jeg har sjovt nok aldrig sagt det er okay at snyde andre for penge og det er jo heller ik problemstillingen her... Problemstillingen er hvem afgøre om folk er svindlere osv. Skal vi til at udøve selvtægt mm? Er det det dit forslag går ud på for så vil jeg foreslå at du flytter til en bananrepublik for der er reglerne minimale og du kan gøre næsten som du vil...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)