Kære venner |
Hej Martin,
Hvorfor tager du ikke kontakt til en mægler. Jeg ved Pernille Sams gør sig meget i forskellige udlejnings aftaler pt. - Det kunne ihvertfald være et forsøg værd.
Dbh, Rasmus
Kære venner |
Hej Martin, Hvorfor tager du ikke kontakt til en mægler. Jeg ved Pernille Sams gør sig meget i forskellige udlejnings aftaler pt. - Det kunne ihvertfald være et forsøg værd. Dbh, Rasmus |
Kære Martin, Fantastisk tilbud og jeg vil gøre mit til det bliver udlejet i en ruf. Sparring ville være fedt men også fedt bare at fuldføre "missionen" Er det cool med dig hvis jeg laver en "udlejes" annonce ovre på Jomito som linker til Scandia Housing's annonce? Joackim Penti |
Ville det have interesse i at blive udleje som bofællesskab? Altså at der i stedet for 1 familie, bor f.eks 4-5 unge mennesker, eller hvordan folk nu vil have deres set up. |
Annoncen linker til den mægler jeg bruger :-) Dbh Martin |
Hej Joackim |
|
Ja det er rigtigt nok, men det kunne være man skulle "spille" på flere heste :-) Men jeg vil da lige tjekke om jeg kender nogle der kunne være interesserede. Overvejer i at sælge det på sigt? Eller vil i have det klart til jer selv, når i kommer hjem til Dk igen? Dbh,Rasmus |
Hej Rasmus Jeg elsker huset, men for den rigtige pris er alt til salg. Dbh Martin |
Hej Martin, Du er velkommen Annoncen går afsted om 15 minutter med direkte feed til Twitter også og mon ikke overskrift.dk også spiser den. Vores annoncer ranker pænt højt, og hurtigt, så måske sker der noget udlejning direkte fra Google search :) Som eksempel, Jomito annoncen for SEO-LEX af Thomas Rosenstand på Google står virkelig godt Mvh Joackim |