Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Bloggerwave - og opsigelse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil høre, hvilke erfaringer I har med Bloggerwave, når det kommer til sletning af profil.

Jeg har skrevet til dem flere gange og bedt dem slette samtlige oplysninger, de har om mig, men de ignorerer mine henvendelser, og sender mig i øjeblikket rigtig mange mails - som udover klikbaserede blog-indlæg også er diverse leadgenereringsmails, der lokker mig med at jeg kan vinde ditten og datten.

Jeg vil sådan set bare ud af det, da jeg ikke længere har tiden - men hvad gør man, når de øjensynligt har mere travlt med at tjene penge end at udøve kundeservice?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det ikke lettere, bare at tilføje afsenderadressen til spamfilteret og så lade være med at bruge mere tid på det?

Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo - men jeg vil gerne have slettet mine informationer. Med sådan et foretagende kunne jeg bare godt tænke mig at få konfirmeret, at de vitterlig har slettet de oplysninger, de har lagret om mig.

Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo - men jeg vil gerne have slettet mine informationer. Med sådan et foretagende kunne jeg bare godt tænke mig at få konfirmeret, at de vitterlig har slettet de oplysninger, de har lagret om mig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt gik jeg blot ind og slettede min mail adresse fra mine kontaktoplysninger - det stoppede ihvertfald de belastende mails med diverse tilbud... Har opgivet at få slettet min profil derinde...

 

Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det er en mulighed. Tror måske jeg samler sammen og sender dem videre til Forbrugerstyrelsen. Der bliver jo hurtigt samlet en del sammen.

Tak for bidraget.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)