Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger butikker til at sælge vores street-tøj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave en serie af tøj med motiver der fortrinsvist henvender sig til skatere/bikere/osv. Motiverne er unikke og lavet af vores firma, dvs. du finder dem ikke andre steder (billige standard-tryk på markeder, f.eks.) Det drejer sig foreløbigt om tshirts, layered tshirts (der ser ud som om der er en lang trøje under en tshirt) og sweat jakker med hætte. Tøjet er branded med vores logo.

Udover vores egen webshop, søger vi butikker, der i forvejen sælger den slags tøj, til at sælge det. En demonstration kan selvfølgelig arrangeres. Kontakt mig på 3062 0920 eller send en mail til outlaw@outlaw-bikerwear.com hvis det har interesse.

Martin I. Østergaard
Outlaw

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 21:17

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:58
Hej Bjarne, det vil jeg lige undersøge, tak. Hvis der er andre der har forslag eller er interesseret i at forhandle vores tøj hører jeg gerne fra jer.
Tilmeldt 2. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:13
Nu forhandler jeg ikke lige tøj, eller noget andet for den sags skyld, men er alligevel rigtig nysgerrig af hvordan dit tøj ser ud, er det muligt? og hvordan har du lavet dit tøj? syntes selv det er en interessant brance..
Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:58
 Hej Martin,

jeg er selv igang med et lignende projekt hvor jeg skal have produceret noget tøj, dog med en anden målgruppe.

Tænkte det måske kunne gavne os begge med udveksling af erfaringer osv.

Hvis det har interesse så send mig en privat besked så sender jeg min msn adresse.

Mvh

Martin

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:52
Dato: 13-07-2006 10:51:19 Forfatter:Martin Ingerslev
Jeg er ved at lave en serie af tøj med motiver der fortrinsvist henvender sig til skatere/bikere/osv. Motiverne er unikke og lavet af vores firma, dvs. du finder dem ikke andre steder (billige standard-tryk på markeder, f.eks.) Det drejer sig foreløbigt om tshirts, layered tshirts (der ser ud som om der er en lang trøje under en tshirt) og sweat jakker med hætte. Tøjet er branded med vores logo.

Udover vores egen webshop, søger vi butikker, der i forvejen sælger den slags tøj, til at sælge det. En demonstration kan selvfølgelig arrangeres. Kontakt mig på 3062 0920 eller send en mail til outlaw@outlaw-bikerwear.com hvis det har interesse.

Martin I. Østergaard
Outlaw

Når du henvender dig til butikker skal du lige huske og fortælle at i selv også sælger det på nettet, da langt fra alle er glade for at deres grossist eller hvad du gerne vil kaldes, selv sælger direkte til forbrugeren.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)