Hej Min webshop er hermed tilmeldt |
Lidt gratis reklame!
Hej Mette :) Så har jeg sendt et udkast til dig... Men har lidt problemer med størrelsen. |
|
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
![]() |
Hej Mette, Så har jeg også lagt et par links ind... Med venlig hilsen Michael Skanderby www.navisionguider.dk Videoer, artikler, spørgsmål/svar og nyheder om Navision. |
Hej Mette Dejlig let og overskuelig side. Må nok lige få oset lidt mere på den senere. -Og jeg har også sendt mit link afsted til dig ![]() |
Hej Belliz Super tilbud som jeg har benyttet mig af. Kan jeg få en annonce på din hovedside i august måned for 250 kr?? Ser frem til at høre fra dig. De bedste hilsner Anders |
Brug for en dygtig coach?
:www.resultcoaching.dk
Mine øjne er dog ikke så vilde med den ringe kontrast der er mellem den gule tekst og den hvide baggrund - måske det er mere tydeligt på min skærm. Ville være fedt hvis man også fik lidt SEO ud af det. held og lykke med det. |
peak performance coach - du kan blot skrive en privat besked til mig - så skal jeg smide dig på til august måned. Brian Skov - Tak. Jeg får kigget på tekstfarven. |
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.