Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontor i bilen?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Nogen der har erfaring  med computer,printer osv i bilen så man har sit kontor med. eks til at kunne printe fakturen ud hos kunden.

Hvad printer er god..?

Mvh Brian L

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:38

Hej Brian,

Jeg er ikke helt med?

Det vigtigste er vel først og fremmest at etablere et kunde-/leverandørforhold, dernæst sikre at varerne leveres rettidigt og endeligt at kunden får en faktura.

Jeg forstår ikke behovet for at kunne udskrive en faktura med det samme - men hvis det er en kontrakt, så er jeg med. Snakker vi om kontrakter, så sørg for at efterlade tomme felter til kundens data, udfyld dem i hånden og få en underskrift. Når du kommer hjem, så faxer eller scanner du en kopi, eller tager en standard kopi og sender med posten.

Det ville være underligt for mig som kunde, at leverandøren tænker mere på sin faktura (som der nok er en betalingsfrist på alligevel) end på vor relation.

Skal han have en faktura med det samme og hvorfor?

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Give
Tilmeldt 12. Feb 09
Skrevet kl. 19:45

Hvis du udfører noget håndværksmæssigt hos kunden, kan det være en fordel for en selv, forbi du så ikke skal have lapper med papir med materialer med hjem også sidde og skrive fakture osv til flere forskellige og derved måske glemme nogle materieler også snyde sig selv, så er det nemmere at skrive det derude mens du kan huske alle småtingende også smide den i postkassen.

Mvh Brian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:08

Hej brian

en bærbar, en printer, samt en omformer fra 12-220V, så kører det.

Har selv som håndværker skevet faktura ud på stedet på denne måde, især når det har været på udkald/ikke faste kunder.

Så glemmer man heller ikke småstumperne, og får mange gange kontanterne i hånden :-)

Fra Give
Tilmeldt 12. Feb 09
Skrevet kl. 20:15

Hej Johnny.

Hvad type printer har du erfaring..? med oplader eller med batteri..? Hvad med fastgørelse så den ikke rusher rundt og smadre osv

Mvh Brian L

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 20:25

Hej Brian,

God forklaring, Nu er jeg helt med. Wink

Hvis det var mig og arbejdet afsluttedes samme dag, så ville jeg have en mobil dankort terminal med. Det øger din likviditet vildt meget og kunden har noget svært ved at afslå at betale, eftersom I lige har gennemgået arbejdet og fundet det tilfredsstillende.

Den må du have i hu.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:27

alt efter hvad type bil du har.

Jeg kørte som gas&vand i kassevogn, og havde smidt printeren på en hylde i matrialereolen, og havde den bærbare i førekabinen.

printeren er næsten ligemeget hvilken type det er, da du kan få en til 500 idag (byt til nyt når den går i udu) smid en omformer i bilen fra harald nyborg (koster nok en 2-300)

det eneste de ikke kan lide er frost.

det er en ganske glimrende måde at skrive faktura på, da tiden på dette også skal dækkes ind

og kunden har en bedre forståelse for det ,når det bliver gjort hos dem med det samme

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 20:28

PS: Jeg ville selv synes at det var god service at kunne afregne med dankort med det samme, så jeg slipper for indbetalingskort og meget andet!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:30

Dankortterminal som flemming skriver,, så er der ikke et øje tørt :-)

Fra Give
Tilmeldt 12. Feb 09
Skrevet kl. 20:36

Takker for hjælpen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)