Hej alle derude. Nu har jeg fulgt med fra sidelinjen et stykke tid uden at være tilmeldt. Nu syntes jeg imidlertid at det er på tide at tilmelde mig .Det er hermed gjort. Jeg har nogle spørgsmål omkring min hjemmeside som jeg efterhånden har haft i et par år. Med det behov jeg har haft har den sådan set fungeret udemærket. Men der kommer en tid i en hver kvindes liv hvor hun må se at komme videre. De gutter der i sin tid har lavet min hjemmeside er gået hver til sit og jeg har defor umiddelbart ikke nogen til at hjælpe mig.Jeg skal ha rettet i teksten og ha lavet en smule om på opsætningen. Hjemmesiden er lavet i html og i mysql og de fleste løber skrigende væk når jeg nævner dette program. Jeg syntes selv at det er en flot og overskuelig hjemmeside og vil derfor nødig skille mig af med den for at få lavet en ny. Jeg vil gerne have kommentaere om dette. Er der nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre om man evt kan "overføre" hjemmesiden i et system som jeg selv kan redigere, indsætte billede i osv. Eller er der en derude der kan hjæpe mig med mysql ? Jeg vil lige sige at jeg har ikke en dyt forstand på dette så det kan godt være at det er lidt dumt at spørge om .Men.Hvis man ikke spørger så får man jo ikke noget af vide. |
Måske skulle jeg lige huske at indsætte hjemmeside adressen.
venus-nk.dk