Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tyveri

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte på hvis man har en netshop om den bedste tyveri sikring så er kameraovervågning ved indgangen eller man skal instalere en røgkanon??? jeg er ikke helt sikker på hvad der er den bedste sikring... man kunne måske også bare slukke for sin skærm.. hmmmm....

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 23:25

Jeg kunne ihvetfald godt savne noget video overvågning.

Har for anden gang i denne uge haft indvandre unger omkring 13-14 år til at rende ind tage hvad de kunne nå og bare løbe igen. Fuldstændig ligeglade med at vi ser det..

Haft 3 større indbrud i min Århus afd. hvergang unge indvandrere, det er røv irreterende..

Vi begyndte endda at strippe varer på væggen, hvilket resulterede i at de nogen gange bare brænder strips over med en lighter..

Har stærkt overvejet en ip løsning...

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 01:11

Du kunne måske få nogen døre der var meget tunge og derfor var meget langsomme/tunge at åbne. Så kan du måske nå at få fat i dem, hvis du tager nogen på fersk gerning da dette vil sinke dem. 

Men hey du er omgivet af hardball våben i din butik, det er da bare at gå i gang med at skyde efter folk der stjæler ;) ?

Fra Vester Hornum
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 06:31

Jens Stæhr:

Jeg tænkte på hvis man har en netshop om den bedste tyveri sikring så er kameraovervågning ved indgangen eller man skal instalere en røgkanon??? jeg er ikke helt sikker på hvad der er den bedste sikring... man kunne måske også bare slukke for sin skærm.. hmmmm....

Hej Jens

Det kan godt være at det er mig der er dum. Men en netshop.. er det ikke som navnet siger. En shop på NETTET?. Hvordan får du lige stjålet vare der?. og hvordan vil du overvåge det med et Ip kamera??

Med venlig hilsen / Best Regards 

Jimmy Rabøl Jørgensen.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 07:55

Hej Rikke

Har du undersøgt markedet for varesikring eller ved du bare at det er meget dyrt!

For mig og se er det klart det mest effektive imod tyveri. Jeg fandt lige denne her til dig, ved dog ikke hvad de forskellige "dimser" koster.
Måske tørster de også lidt i denne branche og er til at forhandle med? 

http://www.adt.dk/produkter---tilbehor.htm

Kender en virksomhed som har videoovervågning og der stjæles alligevel. For dem der vil stjæle, skal nok finde ud af hvordan, også hvor der sættes "dimser" i tøj og sko!

Helt uundgåeligt bliver det desværre nok aldrig, men man kan minimere tyveriet Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:13

Hvis du ikke vil offere pengene må du leve med dit tab! Det må man vel regne med i dagens danmark? Krisen gør vel også problemet større?

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 12:41

Gunzone.dk:

Jeg kunne ihvetfald godt savne noget video overvågning.

Har stærkt overvejet en ip løsning...

Hvis du uddyber dit behov for overvågning, vil jeg gerne komme med et forslag til en effektiv løsning, der kan afhjælpe dit problem. Du kan kontakte mig på info@secubi.dk

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:49

Har overvågning i min butik, men har alligevel været udsat for tyveri.
Men det har uden tvivl hjulpet på problemet og samtidig givet lidt mere tryghed.
Men de gange jeg har haft indbrud og tyveri, har Politiet ikke gjort en fløjtende finger ved det, eller som de selv beskriver det "Det er ikke sikkert at dine billeder og video vil blive kigget igennem" Thanks for nothing... Og det er jo ikke tilladt selv at ligge billederne på nettet.
Glæder mig til at Datatilsynet og Politiet får øjenene op for at overvågning er den eneste vej frem for at fange tyve og det faktum må da være præventivt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:59

michael40:
Igen blev der stjålet tøj og sko fra vores butik, er der nogen der har gode ideer, til at komme dette uvæsen til livs. Jeg har kikket på varesikring, men det koster spidsen af en jetjager. Skal der en politianmeldelse til før vi kan trække tyveri fra.

Vi oplever også dette som et stigende problem - især blandt piger/kvinder.

Sæt elektronisk alarmer i alt jeres tøj

Sæt video kameraer op

Skilt med at vi har video overvågning

Skilt med at tyveri politi anmeldes

Sæt Store sedler i prøverummene at tasker ikke må medbringes

michael40:
men det koster spidsen af en jetjager

Det kommer til at koste mere www.hvadkosterspidsenafenjetjager.com - den koster 10.555 kr

Men pengene er givet godt ud. Se det som et etablerings omkostning - ligesom da du skulle købe inventar til din butik. Du frister alt for mange sarte sjæle til at stjæle når du ikke har elektronisk varesikring.

Hvis du regner det svind du har i kr. sammen over et år eller hvad du tidligere har haft - ville det sikkert have kunnet finansiere gildet. + der er meget tyveri som du aldrig opdager  - før du har status og optæller dig varelager!

-

Ved vores leverandør giver vi 5 kr pr. alarm mener jeg. Og alarmerne kan jo genbruges en million gange. INVESTER I DET.

-

Vi har oplevet et markant fald i tyveri efter alle disse tiltag.

Et andet godt råd

Kommer der mistænksomme typer ind i butikken "polakker og lignende" gå dem i røven hele tiden - så de ikke står selv og kan slippe af sted med at stjæle!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01

Og men hensyn til politi anmeldelse af folk...... det hjælper ikke alverden - med mindre det er helt unge folk man har med at gøre så som teenagere. Ofte når det er ældre der bliver taget - er løbet kørt. De kommer på stationen og får skrevet rapport - og 5 min. efter går de på gaden og stjæler igen !! Det er surt man ikke kan gøre noget ved dette - men sådan er systemet blot skruet sammen. Og det er alt for let for folk at stjæle i dag - og der er ingen konsekvens som sådan =(

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)