Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til smykkebutik

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian.

Jeg går ud fra, at der er tale om alene en online webshop?

Hvis det er tilfældet, så er jeg desværre gennemgående uenig med de allerede givne forslag. Frem for at lade ledige domæner styre din navngivning er det vigtigere, at tage udgangspunkt i dine produkter og den oplevede værdi du vil tilbyde markedet. Eksempel:

Hvis du har speciale i import af tibetanske munkesmykker?!, så bør du navngive dit domæne som eksempelvis: "lamasmykker.dk". Det er selvfølgelig et tænkt eksempel, men summa summarum, så giver jeg dig følgende råd:

  • Glem navn på din virksomhed og ledige domæner
  • Tænk i stedet på det unikke ved dine produkter og hvilket budskab du har
  • Samtidig tænk over, hvad kunderne intutivt vil efterspørge og købe ind på
  • Vælg derpå domænenavn - og ganske rigtigt - noget folk kan huske og stave

Hvis jeg og måske andre skal hjælpe dig bedst muligt, så har jeg brug for følgende info (med mindre det er fortroligt):

  • Hvem er dine typiske kunder?
  • Hvilke produkter (mere specifikt) er der tale om?
  • Hvad er det unikke og sælgende budskab ved præcis dine smykker?

Jeg håber du kan bruge mit input og held og lykke med projektet

Jens Adamsen

Victornizer / Wølund & Wraae

www.wogw.dk

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Åhhh hvor er jeg enig med Jens Adamsen,

Der er ikke noget kedeligere end et navn der er uvedkommende og annonymt. Vær nu lidt opfindsomme eller betal andre for at være det.

Iøvrigt er ordet design efterhånden blevet ganske udvandet og det er de færreste designere der kalder deres virksomheder noget med 'design'. For mig indikerer det altid at nogen forretningsfolk har villet score kassen på at sælge 'designer'varer (hvad det så end er)  fordi det skulle ha en klang af kvalitet,  Alle varer er sku designede, nogle med større omhu end andre. 

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)