Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjålet billeder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der har erfaring med hvordan man håndterer sager, hvor en anden virksomhed, i dette i Norge, har hugget mange af vores produkt-fotos fra vores hjemmeside uden tilladelse.

Hvordan kommer man videre her og kan der kræves erstatning? (Der er tale om mange fotos +100 og der kan sikkert være langt flere)

P.s. Vi har sendt dem en mail, hvor vi beder dem fjerne disse i løbet af max 10 dage.

V.h.

John

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

JSLarsen:

Hej,

Er der nogen der har erfaring med hvordan man håndterer sager, hvor en anden virksomhed, i dette i Norge, har hugget mange af vores produkt-fotos fra vores hjemmeside uden tilladelse.

Hvordan kommer man videre her og kan der kræves erstatning? (Der er tale om mange fotos +100 og der kan sikkert være langt flere)

P.s. Vi har sendt dem en mail, hvor vi beder dem fjerne disse i løbet af max 10 dage.

V.h.

John

 

Da der tale om mange billder ville jeg nok tage fat i en advokat, da der er gode muligheder for erstatning. Du kan finde evt. danske advokater i Norge på Advokat samfundet hjemmeside.

Mvh

Ravn

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ret sikker på du kan sagsøge dem, du skal bare være forberedt på at det kommet til at koste dig nogle advokat udgifter.

Måske et telefon opkald fra en advokat ville være yderst effiktiv. Har selv haft held med at ringe til en avis der misbrugte mine produktfotos, oven i købet i en konkurrents annonce. De var meget misfornøjet ved udsigten til en sag og var villig til en hel del gratis reklame som plaster på såret.

Mvh kim

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)