Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vikarbureau med ungarbejdere under 18

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 79
Fra  Travelmate Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er vel at unge under 18 som regel går i en eller anden form for skole og de jobs du beskriver finder sted under normal arbejdstid. Derfor bliver det meget få timer de unge kan nå (typisk mellem 14 og 17).

Har du tænkt over dette?

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

heffer:
Problemet er vel at unge under 18 som regel går i en eller anden form for skole og de jobs du beskriver finder sted under normal arbejdstid. Derfor bliver det meget få timer de unge kan nå (typisk mellem 14 og 17).

Dog er der også dem som går ud efter 10 klasse for at arbejde et år Wink

Men hvis det bare gælder om at fx. fragmentere konvolutter så kan du da sagtens vente til at en pige kommer fra skole kl 15.

Egentlig så vil jeg heller ikke kalde det et vikarbureau, nærmere en servicevirksomhed Smile

Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:55

I skal alle have tak for jeres svar.

nu vil jeg bare vide hvad jeres idé til min måske komende virksomhed kunne være.

hvad skulle laves om og hvad skal laves bedre.

hilsen victor

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 22:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Victor.

victor:
nu vil jeg bare vide hvad jeres idé til min måske komende virksomhed kunne være.

Du startede med at skrive; . hvis vi f.eks. tager udgangpunkt i odense, hvor jeg vil starte min virksomhed. en virksomhed mangler at frankere en masse breve, mangler at ryde op efter et møde, konforence. elle lignende ting, som de ikke har tid til selv at klare. så er det at virksomheden ringer til mig, hvor jeg så sender en af mine ansatte ud til stedet.

Altså bare idéen med at lave et bureau med unge er genialt, da ingen andre har sådan et!

Desuden så skriver du at man fx kunne fragtmentere breve og rydde op i mødelokaler.

Tjo, hvis man siger at du stak to knægte hver en budcykel hver tirsdag og torsdag, så kørte de rundt til mindre virksomheder og hente breve der skulle fragtmenteres, som blev gjort at to pige du havde hjemme på kontoret, så kører dine drenge rundt med mindre pakker for nogle butikker og virksomheder, og så kører de posten til postkontoret. Det kan du sagtens får til at gå. (Du skal bare få virksomhederne til at se det smarte i at du gør tingene for dem)

Så kunne du også lave den med at rydde mødelokaler af, simpelthen få nogen til at stille det klart dagen forinden så det bare at til at "gå til" dagen efter, (evt. kunne du jo leje service mm. ud) og så kommer du og rydder af når mødet er slut.

Så kunne du også snakke sammen med nogle butikker, om at få kørt deres vare ud, tænker især på de ældre som ikke altid har plads til både mel og kartofler i rollatorkurven.

Det er lige de ting der springer i mig i øjnene når man siger service, vikar og under 18 Big Smile

Mvh Winther.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12

Du kan da bare bruge Letløn....som er gratis.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)