Jeg er netop blevet kontaktet af en advokat vedr. manglende betaling for en annoce i vejviser, mostrup, hvilket jeg aldrig har givet mit samtykke til.
Jeg har modtaget en del papirer fra ENIRO(mostrup), men har altid sagt nej, til at komme i vejviseren (mostrup). Alligevel har jeg modtaget et brev, hvor jeg inden 7 dage skulle meddele dem om, om den korrektur de SELVSTÆNDIGT, havde lavet for min klinik var ok, her skal nævens, at jeg aldrig har bedt om en sådan, men de påstår at jeg har givet min accept pr. tlf, hvilket ikke passer. Jeg har gentagne gange forsøgt at opsige kontrakten, selvom jeg aldrig har indgået den, hvilket ikke har lykkes, og nu står jeg med en regning og trussel fra en advokat (MORTANG ADVOKATER) på 7200,- for noget jeg ALDRIG har bedt om, hvad gør jeg nu?
De skal have din underskrift på en aftale, eller en mail retur hvor du har givet dit samtykke. Har de ikke det, så har de heller ikke en aftale med dig.
Det kommer ikke bag på mig at du modtager sådan et brev fra Mortang advokater. Der er som regel ikke hold i de sager som Mortang advokater fører.
De har gentagne gange modtaget bøder fra avokatnævnet for dårlig adfærd og alt for høje salærer. Der bliver iøjeblikket ført sager imod dem for chikane mv, så hvis du får ydeligere problemer med dem, så kontakt advokatnævnet og de vil hjælpe dig med det samme da de kender Mortang advokater ret godt.
Jeg kan anbefale dig at kontakte firmaet Søgemedier A/S i Århus. Deres formål er at rådgive virksomheder indenfor markedsføring, og de kan helt sikkert hurtigt fortælle dig, hvordan landet ligger i din situation.