Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejlighed i København søges.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Vi er to piger, som søger en 3-værelses lejlighed som delelejlighed i det indre København (gerne på Vesterbro eller andre centralliggende byer). Vi kommer begge fra Sønderborg-området, og vi søger lejlighed pr. d. 1/8 2009 pga. studiestart og arbejde.

Max prisen -  6500 kroner.

Håber meget, at i kan hjælpe os to.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50

Hej Rikke.

Ved ikke om det er noget, men skal da gøre lidt reklame for mit eget site hvor man kan finde et værelse 
Der kan man finde folk at bo sammen med. Ved ikke om i skal ha en lejlighed til jer to, eller om i vil have andre indover. Tag et kig på det og se om det er noget for jer.

www.findroommate.dk

held og lykke med søgningen. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51

Hej Rikke.

Ved ikke om det er noget, men skal da gøre lidt reklame for mit eget site hvor man kan finde et værelse 
Der kan man finde folk at bo sammen med. Ved ikke om i skal ha en lejlighed til jer to, eller om i vil have andre indover. Tag et kig på det og se om det er noget for jer.

www.findroommate.dk

held og lykke med søgningen. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:49

Hejsa jeg har fra den 1/8 09 2 værelser i min lejlighed til leje.

Værelserne er ca 10kvm hver og hele lejligheden er 97kvm, der er stort toilet til pigerne :) og et køkken til lidt hurtig god studiemad. Derudover er der en stue samt et "rode/omklædnings værelse"

Værelserne er møbleret med seng, reoler og skabe til tøj, lydsystem og et 32' fladskærms tv på det ene værelse. Derudover følger der en ny mac computer til studiet, en iPhone med abbonnement samt en Cykel til at komme rundt i byen med. Derudover er der ugentlig rengøring så man ikke skal bruge sin tid på det.

Selve lejligheden er placeret på Frederiksberg omkring 150m fra Forum Metro, 1 stop fra CBS samt 1 stop fra Nørreport.

Så det eneste der skulle mangle for at starte på studiet sku være bøgerne :)

Prisen er hhv 5750 og 5500 pr værelse

Men smid en besked hvis det har interesse

Mvh Thomas Andreasen

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 12:20

Holy shit, er det lejepriserne på værelser? Da jeg læste var det 2.000 Tongue Tied - ok, det er 15 år siden, men stadig

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:11

Ja priserne har ændret sig meget siden dengang,

Men du kan nok godt stadig finde et værelse til en 3500 kr,  men så er det højst sandsynligt ikke møbleret, du har kun det ene værelse til brug og du skal selv ud og investere i bærbar,tlf,cykel,møbler samt en masse andre mindre udgifter. Og nu henvender mine værelser sig primært til udvekslingsstuderende der bare ønsker et godt og nemt studiemiljø i et år :)

Thomas

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 14:16

Jeg har en 2V i Gentofte med mulighed for ekstra "studieværelse". Lejes KUN ud, hvis vi finder de rigtige betingelser sammen.

Giv et kald: 40 78 40 88

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)