Jeg oplever samme problem. |
ScanNet er helt og aldeles offline - nu på 3. time. Deres kundeservice lovede for 2 timer siden, at det max. varede et kvarter.
Jeg oplever samme problem. |
ScanNet er helt og aldeles offline - nu på 3. time. Deres kundeservice lovede for 2 timer siden, at det max. varede et kvarter. |
Det kan jo også være at deres ur er gået i stå!!!
|
|
Venlig hilsen Lone
Har lige talt med dem - hele deres system er nede, så de kan ikke læse mails heller - det har været nede i mange timer nu - og de har ikke nogen tidshorisont hvornår det kommer op igen !! Hvad gør man - beder dem om erstatning for tabt fortjeneste?? Søndag er også vores langt den bedste dag, så superfrustrerende! Mvh Pernille |
Har lige talt med dem, hele deres system er nede, så de kan heller ikke læse mails i supporten. De har heller ingen tidshorisont, hvornår det er oppe at køre igen - har været nede i mange timer nu. Super frustrerende - det er normalt også vores bedste salgsdag - man burde bede dem om erstatning for tabt omsætning ! God søndag, Pernille |
Ditto... De har teknikere på + ekstra mandskab er kaldt ind...de kan ikke modtage/læse vores mails... Jeg fik også oplyst, at selvom deres telefontid normalt slutter kl. 16.00 om søndagen...vil de holde telefonerne åbne i dag... Vores bedste salgsdag er også søndag...så lige nu er jeg rigtigt glad for, at vores nye Shop ItalianBags er åben Og så håber jeg, at vi alle meget snart kommer on-line hos ScanNet igen!
|
Det er bare ikke i orden. Er det samme problem for Scancommerce? Godt vi er på vej væk til en anden leverandør. |
ifølge scannet suport har de fået cuttet netforbindelsen af deres net/tele leverandør. sjovt nok have suport meget travlt med at pointere at der var tale om en fejl, og at man ingen tidhorisont havde på hvornår fejlen var udbedret ...... det hele virkede unægteligt meget utroværdigt. Gad vide om Scannet har glemt at betale en regning og dermed fået cuttet forbindelsen?
Ravn |