Jeg har haft et par diskutioner derinde efter hånden omkring de designer møbler som sælges derinde, som enlig ikke er det jeg vil spørge om, men mere hvordan får sådan firmaer kontakt til sådan steder som sælger sådan noget. Feks designer møblerne er billige kopiere som produceres i østen, som måske sælges for et par tuisnde kroner. Tager man kontakt direkte til en leverandør i Kina feks, eller hvordan gør man det, evt. en mellemhandler i Danmark eller Tyskland. Lidt i forbindelse med ham gutten som søger lager plads i tyskland, vil jeg gerne spørge om da jeg flytter der nede på et tidspunkt, hvad fordele der er ved at have firma i tyskland, eller at gøre det som jeg gør med mit faste job, bor i tyskland og arbejder i danmark og altså betaler dansk skat, kan det lade sig gøre, når man bor i tykland og har lager/kontor i tyskland ? evt. have en fiktiv firma adresse i danmark. Fordi jeg har sådan tanker er at jeg er bange for det vil gå ud over mine fast indkomst fra danmark af. Nå en masse spørgsmål :-) håber nogle kender til det. |
Dato: 7/12/2006 11:51:52 AM Forfatter:mk Feks designer møblerne er billige kopiere som produceres i østen, som måske sælges for et par tuisnde kroner. Tager man kontakt direkte til en leverandør i Kina feks, eller hvordan gør man det, evt. en mellemhandler i Danmark eller Tyskland.
Hvis du har fulgt lidt med i medierne på det sidste, vil du være klar over, at der er kraftig fokus på kopiprodukter. Hvis du giver dig til at importere egen-fremstillede designerprodukter, sætter du din økonomiske fremtid over styr.