Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får de kontakterne ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lagt mærke til at inde på qxl.dk der er der en del firmaer som sælger møbler og hårdehvidevare.

Jeg har haft et par diskutioner derinde efter hånden omkring de designer møbler som sælges derinde, som enlig ikke er det jeg vil spørge om, men mere hvordan får sådan firmaer kontakt til sådan steder som sælger sådan noget.

Feks designer møblerne er billige kopiere som produceres i østen, som måske sælges for et par tuisnde kroner. Tager man kontakt direkte til en leverandør i Kina feks, eller hvordan gør man det, evt. en mellemhandler i Danmark eller Tyskland.

Lidt i forbindelse med ham gutten som søger lager plads i tyskland, vil jeg gerne spørge om da jeg flytter der nede på et tidspunkt, hvad fordele der er ved at have firma i tyskland, eller at gøre det som jeg gør med mit faste job, bor i tyskland og arbejder i danmark og altså betaler dansk skat, kan det lade sig gøre, når man bor i tykland og har lager/kontor i tyskland ? evt. have en fiktiv firma adresse i danmark. Fordi jeg har sådan tanker er at jeg er bange for det vil gå ud over mine fast indkomst fra danmark af.

Nå en masse spørgsmål :-) håber nogle kender til det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:52
Dato: 7/12/2006 11:51:52 AM Forfatter:mk Feks designer møblerne er billige kopiere som produceres i østen, som måske sælges for et par tuisnde kroner. Tager man kontakt direkte til en leverandør i Kina feks, eller hvordan gør man det, evt. en mellemhandler i Danmark eller Tyskland.

Hvis du har fulgt lidt med i medierne på det sidste, vil du være klar over, at der er kraftig fokus på kopiprodukter. Hvis du giver dig til at importere egen-fremstillede designerprodukter, sætter du din økonomiske fremtid over styr.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 22:59
Tjo men har nu styr på det, der er mange af klassikerne hvor patentet er udløbet. At de så ikke fatter hvad det betyder på qxl er så en anden ting ;-)

Det klart det skulle gerne sælges lovligt og forsvarligt :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36
Okay, bare du har styr over det - det ville være synd at smadre sin fremtid, fordi man havde overset den slags rettigheder.

Der er en herinde, hvis kone driver butikken www.1929.dk, prøv at kontakte ham. Hans kone er kineser, så hvis det lykkes dig at vække deres interesse, kan du sikkert få nogle gode råd derfra. Det er Ditlev, du skal have fat i.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 19:31
Enlig meget sjovt du nævner 1929, han hjalp mig med en del spørgsmål jeg havde på et andet forum engang, vidste ikke han var herinde også.

Men deres møbler er nok lige i overkanten af kvalitet, som man vil kunne sælge på en auktion som qxl :-(

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)