Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis annonceplads

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var hurtig ekspedition. Jeg har ikke de bedste programmer til at lave annoncen i, men prøver at se hvad jeg kan komme op med. Lige nu er det største problem nok om jeg kan lave den om til en PDF-fil, men mon ikke det også skulle være muligt.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 22:41
Hej Mette!

Hold da op...du er hurtig ;)

Tak for info mail...og jeg har nu oprettet mig...og venter, som Lene :)

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 22:49
Halløjsa!

Hihi.. Ja jeg sidder jo bare her og venter på at i tilmelder jer! *LOL* Hihi.. ej.. der kommer en popup på skærmen... så kan jo hurtigt opsnappe dem :-)

Ang. PDF formatet... så hent dette lille fikse program... http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/ 

Det er en freeware ting der kan lave programmen.

Når man har lavet f.eks. et word-dokument så vælger man udskriv, og i stedet for at vælge sin almindelige printer så vælger man "pdf-creator" og så laver den lige dokumentet om til en pdf :-) Smart :-) Og så koster det gratis! *G*

:-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 22:55
Det lyder meget nemt, vil se på det en af de nærmeste dage, egentlig holder jeg ferie med børnene, så jeg må begrænse mit tidsforbrug ved computeren.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 22:59
Dato: 7/15/2006 10:55:01 PM Forfatter: Lene Thorsager
Det lyder meget nemt, vil se på det en af de nærmeste dage, egentlig holder jeg ferie med børnene, så jeg må begrænse mit tidsforbrug ved computeren.

Hilsen

Det er ret nemt :-) jeg bruger den dog ikke selv så tit, så ved ikke rigtig hvor stor den egentligt laver filerne, men det kan jo komme an på en prøve :-)

Uhh ja tiden kan hurtig flyve når man sidder ved computeren :-) Og bønene skal jo også mærke at de har en mor! *LOL* Min er kun 6 måneder så hun putter lige nu, og er ligeglad med at jeg sidder ved maskinen... bare jeg er der 100% når hun er vågen! *LOL* og jeg skal da lige love for at jeg får besked hvis ikke jeg lever op til hendes forventninger om hvor jeg skal være når hun er vågen! *L* Ihh hun bliver skøn for dagplejemoren, for hun er et rigtig hængetræ! *LOL*

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 23:17

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:31
Så virkede det, Mette ;)

Nu skal jeg så bare finde ud af at lave en annonce...

Hmmm...

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 07:26
Halløjsa! :-)

Ja, som du sikkert har bemærket så er din annonce oppe at køre nu!!! :-) Og jeg har fuldt et par af dine råd, hvilket du kan se inde under "retningslinier for annoncer" :-)

Tak for kontruktiv kritik!

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:35
Dato: 7/21/2006 7:26:18 AM Forfatter: Rollike
Halløjsa! :-)

Ja, som du sikkert har bemærket så er din annonce oppe at køre nu!!! :-) Og jeg har fuldt et par af dine råd, hvilket du kan se inde under ''retningslinier for annoncer'' :-)

Tak for kontruktiv kritik!

Hej Mette!

Det glæder mig, at du kunne bruge noget af det vi har talt om

Jeg var lige inde for at ligge på LokalSpot...men jeg kan kun vælge Region...ikke kommune

Så jeg har desværre ikke set annoncen...endnu...

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 10:38
hejsa!

Da du sælger fra en webshop skal du vælge webshops :-) Den er nederst :-)

Er det en fejl at den ligger under webshops??? Det er da en webshop du har ikk?

Når du har valgt region kan du så ikke efterfølgende vælge kommune? i så fald er der da en fejl på siden som vi skal have rettet :-)

Giv endelig en tilbagemelding :-)

MVH Mette

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)