Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis annonceplads

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Jeg vil gerne tilbyde lidt gratis annonceplads til
Detailbutikker
Dagligvarebutikker
Webshops
Foreninger

Vi kører en test/opstarts fase frem til uge 39 (2006) hvor der tildeles 1 side pr. uge pr. annoncør på vores site.
Se mere info i linket i signaturen.

Jeg håber der er nogle der vil tage i mod tilbuddet... og at nogle af de mange grafikere der sidder her på forumet vil være behjælpelig med nogle gode priser til de der så skal have lavet annoncer til vores side.
Smid et indlæg i debatten hvis du er mand for at lave annoncer til de der har interresse i at få en annonce op på vores side.

Alle relevante spørgsmål besvares selvfølgelig gerne.

MVH Mette

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 12:56
Hej.. Jamen jeg vil da gerne have www.miniaturehuset.dk med på lidt gratis annoncering.. Og ikke mindst vil da også gerne tilbyde mine grafiske evner.. Har lige lavet denne til sommertilbuds annonce til www.duft-natur.dk men klarer også alt indenfor animerede banner osv..

Mange hilsner:/Thomas

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 13:02

Dato: 7/12/2006 12:56:16 PM Forfatter: TNT Factory

Hej.. Jamen jeg vil da gerne have www.miniaturehuset.dk med på lidt gratis annoncering.. Og ikke mindst vil da også gerne tilbyde mine grafiske evner.. Har lige lavet denne til sommertilbuds annonce til www.duft-natur.dk men klarer også alt indenfor animerede banner osv..

Hejsa!

Jeg snuste lige på jeres side og kan se at i kører med sommerudsalg lige pt. og det er jo oplagt til en annonce.

Smut ind på vores side, tilmeld dig som annoncør og "under retningslinier for annoncer" (kan kun ses når du er oprettet) kan du downloade en pdf til at udarbejde annoncen på :-)

Og Velkommen om bord! :-)

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 13:26
Jeg har nu oprette miniaturehuset, men mangler åbenbart  godkendelse da min login ikke virker..

Får jeg en besked når den gratis perieode udløber..??

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 13:50
Du er godkendt nu og skulle gerne have fået en mail også :-)

når du indsender din annonce, så skriver du blot hvilke uger den skal med.

Vores gratis periode gælder frem til og med uge 39. Så hvis du vil have annoncen i til og med uge 39 så skriver du blot det i mailen. Så det er altså ikke noget med at man skal melde fra igen for at være sikker på at man ikke pludselig modtager en efterregning :-)

Lige pt er det ikke planen at vi sender mail ud når perioden stopper.. men det kunne måske være en ide, for at fastholde vores annoncørers interesse... Det kommer lige i vores idebank :-)

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 21:23
Andre der har lyst? eller måske har spørgsmål til hvad det er??? :-) Tilbuddet er i hvert tilfælde stadig åbent :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 21:31
Hej Mette!

Jeg vil meget gerne have lidt mere info...om Jeres gode tilbud :)

Du kan evt. skrive til mig på: info@milla-petit.dk

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 21:45
Dejligt med lidt feedback! :-) Tak.

Vi står i en situation hvor vi har startet denne her side Lokalspot.dk hvor vi vil være førende inden for formidling af annoncer fra detail-/dagligvarehandlen (der er også oprettet en kategori for webshops) til forbrugeren via internettet. Der finden ingen lign. koncepter på det danske marked (ved ikke om det gør i det store udland... men det skulle da sært være andet). Men for at vi kan komme igang og komme ud til butikkerne og sælge vores koncept, så skal vi jo have nogle besøgende på vores side. Og for at vi kan få nogle besøgende på vores side skal vi jo have noget at byde på altså gode tilbud og spændende annoncer!

Derfor tilbyder vi lige nu at alle kan få gratis annonceplads frem til og med uge 39. Du kan se et eksempel på en af vores online aviser her

I øjeblikket er der ikke så mange besøgende (mellem 70 og 120 hver dag), men vi har heller ikke gjort det store for at markedsføre den endnu, da det viker lidt tomt at markedsføre en side uden indhold... :-) Men så snart der er kommer noget indhold (annoncer) på siden så begynder vi at markedsføre den både i aviser, via nettet, flyers, plakater m.m. Så det skulle da gerne resultere i at de der har annoncer liggende hos os får noget opmærksomhed.... det er jo hele ideen med siden!

Vi håber der er rigtig mange der vil benytte sig af vores tilbud, så vi kan komme rigtig igang med vores ide! Og så syntes vi at I aminofolk er så skønne, så i skulle da have muligheden for at få lidt gratis annoncering! :-)

I bund og grund går konceptet ud på at vi hver uge vil levere online tilbudsaviser til det danske folk via internettet.

Hvad kom først hønen eller ægget? Vi har brug for at begge dele kommer først her! *LOL*

Så vi håber rigtig meget på at aminofolket har lyst til at hjælpe os på vej her! :-)

Opret dig som annoncør på vores side, så kan du læse meget mere om konceptet.. det er gratis og ganske uforpligtende  :-) Eller kom endelig med flere spørgsmål her!

Jeg sender dig lige en mail med forsla til hvordan annoncer kan se ud :-)

:-)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 22:28
Hej Mette

Hvis jeg kan hjælpe dig med dit projekt ved at annoncere i en periode, og samtidig få en reklameværdi ud af det selv, så gør jeg da gerne det. Jeg har tilmeldt mig, venter på den endelige godkendelse, og så må vi se om jeg skal have hjælp videre med annoncen.

Spændende initiativ.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 22:32
Super dejligt!!! :-)

Du er hermed godkendt! :-) Og bare sig til hvis du har brug for hjælp! :-)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)