Du er klart på vej i den rigtige retning. Lige et par småting: 1. Det hele er måske blevet lidt for hvidt nu. Synes du skal prøve at lave et vandmærke som baggrund i højre og venstre side. Prøv at lave et billede med en lysegrå eller samme farve som menuen, smid logoet ind, som du gør næsten transperant og dreje det 45 grader. Hvis du laver vandmærket samme farve som menuen er nu, så gør den en smule mere orange. Hvis kan kan sætte samme orange farve i baggrund i de tilbud der er på forsiden over til højre tror jeg det vil give en god harmoni på forsiden. 2. Den grønne skrift er ikke til at læse, gør den sort i stedet. 3. Drengen skal klart have en sut i munden. Måske ligge og halv sove - se sådan helt fredfyldt og lykkelig ud. Synes han ser ud til at være tvunget op foran det kamera lige nu. 4. Titlen på siden har du stadig ikke helt fået rettet, det er der der står www.natursutten.dk - den burde du kunne ændre til noget mere søgemaskine venligt. Ved ikke helt om du har fået svar på det med PBS. Men det fremskynder altid processen at ringe derind (ihvertfald mine erfaringer) og få navnet på den der står for din sag og deres direkte nummer, så kan du altid lige ringe tilbage. Dog er en af de ting jeg kan se den ikke bliver godkendt af, at der mangler betalingslogoer på siden. Lav den oppe i højrehjørne. Og sæt dem sammen med logoet fra PBS og måske de ØKO godkendelses mærker. Men du ser ud til du er på vej. Næste skridt er vel at man kan få indgravet navn i sutterne, synes jeg har læst en anden side have succes med. Så også du kaldte det en kamp, er jeg ked af at høre du ser det sådan. Husk du kan jo altid smide bolden videre til andre der synes det er en leg. Der er jo ikke mere énd en dag eller to i at få sådan en standard shop til at se super lækker ud. |
Jeg synes det er lidt synd du er gået fra en kedelig grå baggrund. Der er garanteret ikke andre babybikse der har kombineret orange med grå, og dermed bliver du mere genkendelig end ved at bruge pastel eller kraftige farver som alle de andre bikse. Jeg synes også det passede godt med det økologiske præg og dermed også holde stilen lidt gammeldags a la brune bæreposer af papir stilen.
Shoppen er nem og cool at finde rundt i. Men for novicer og nørder bliver man undrende over forskellige huller i mundstukket til flaskerne. Det tog lidt tid at finde løsningen på. Udseendet viser en pæn forskel på rund eller anatomisk natursut, men hvorfor man skulle vælge det ene frem for det andet aner jeg ikke. Forklarende bemærkninger ville gøre mig tryg!