Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lussinger modtages! (Hjemmesidekritik)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nøddegangen 12, Holte
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Alle

Så er min webshop www.natursutten.dk  i luften (dog stadig afventende den endelige dankortgodkendelse...)

Jeg vil blive rigtig glad hvis I vil give mig lidt konstruktiv kritik, især på design.

På forhånd rigtig mange gange tak.

Hilsner fra

Anne-Dorthe

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:27
Det efter min mening en utrolig lækker webshop... Og havde jeg et par små klumper, kunne jeg godt finde på at købe hos dig

Du skal dog få set på W3C standards for din side, du kan læse mere her:

Desuden er der lidt du kan arbejde med her:

Ellers er det en rigtig lækker side! Dog irriterer det lille økomærke på billedet mig lidt... Du må for min skyld gerne proppe nogle flere billeder ind af småfolk...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:56
Jeg synes farverne er lidt for kedelige i forhold til det er børn og glæde. Ved godt det er natur osv. Men kan man ikke lave det med glade grønne og orange farver i stedet?

Dit main felt, altså der hvor du sælger varene er grå, synes jeg heller ikke er så heldigt. Læsevenligheden på dette område skal jo være i top, så er kontrasten mellem den sorte tekst og grå er ikke så god. Lave evt. dette område hvid og din menu en form for orange som matcher dit logo.

Måske du burde lave et logo, i stedet for "blot" sutten fritlagt. Måske lidt i stil med bæltet herunder som jeg har tegnet for en bæltebutik.

Din titel på siden er "www.natursutten.dk". Burde du laver om til noget der er mere søgemaskine venligt. "Natursutten - naturlige sutter, sutteflasker og bideringe" 
Angående markedsføring, så prøv at få lavet nogle link aftale med et utal af de børnetøjsbutikker der findes på nettet.

Men ellers vil jeg ønske dig held og lykke med shoppen.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:04
Jeg mener ikke at grå farver og baby´er stemmer overens :-) ... tror mere på lyse farver klæder tingene lidt bedre ala nedenstående ...

Inspiration:
http://www.barneguiden.dk/
http://www.babysam.dk/

Tilmeldt 14. Jun 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:44
Jeg tilslutter mig kritikken af farverne.

Du kan sagtens lave en seriøs side hvor du samtidig har lidt sjovere farver og nogle flere nuttede babyer.

Kan du ikke smide det stempel et sted, hvor der er hvid baggrund. Så er det ikke så dominerende.

Held og lykke med siden. Det er altid godt at se noget nyt på markedet. :)

Tilmeldt 15. May 06
Skrevet kl. 16:47
Tusind tak for kritik!

Jeg kigger på farverne og lysner det sikkert lidt. Jeg er nemlig (som i også er inde på) bange for at blive useriøs hvis jeg bliver for ''sprælsk'' i farverne.

Jeg er altså MEGET ny i det her og spørger sikkert dumt, men jeg vover:

Kristian, når du skriver at jeg måske burde ændre titlen, mener du så selve domænenavnet? Eller den øverste titel på min forside?

Dimitri! Sikke nogle seje links! Jeg må vist sætte mig lidt ind i det de skriver der. Tak!

Jeg forsætter kampen - Vi snakkes ved :-)

Anne-Dorthe

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 21:05
Hej Anne-Dorthe

Det er en rigtig flot side, som du har lavet. Mine lille pige er ved at skulle slippe sin sut, ellers ville jeg også kigge efter din

Jeg har en børnetøjs butik på nettet, som du kan kigge lidt på og jeg vil gerne bytte link med dig, -for det er altid en god ide at bytte links, da det fremmer din markedsføring på bl.a. google. Derfor skal du også ud på alverdens portaler. Prøv f.eks. www.smarteunger.dk. Her findes en meget stor oversigt over børnetøj og diverse tilbehør til børn. De er ikke så dyre at reklamere på (alt er relativt) og du vil nå rigtig mange børnefamilier.

Det er ikke dit domæne, som du skal ændre, men selve navnet så du skriver www.natursutten.dk - De bedste sutter til børn (eller hvad du nu syntes). En anden lille let ting for dig ville være at sætte en lille tekst på billedet. her skal du bruge de ord, som du vil findes på. feks. Naturlige sutter til dit barn (eller hvad du syntes). Det vil lette søgemaskinernes arbejde, da de ELSKER tekst.

Dit design er flot og enkelt. Du må have ændret det, for jeg kan ikke se noget gråt ?!! Det eneste, som irriterer mig lidt er gebyrerne. Du tager 10 kr for en bankoverførsel. Det kan altså godt skræmme nogle væk, -men det er jo en smagssag. Jeg ville personligt begynde at lægge sammen og hvis jeg "kun" skal have en sut, så bliver det dyrt med 10 kr. Jeg ville lægge disse omkostninger ud på varerne, men som sagt, det er en smagssag.

Jeg vil ønske dig rigtig meget held og lykke med projektet og skriv endelig til mig, hvis vi skal bytte link

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:54
Hej Anne-Dorthe,

Jeg er da enig i det meste af det de andre skriver, men vil råde dig til at sætte et foto af dig selv på din personlige side "Bag om natursutten.dk". Du skal skabe mest muligt tillid til dette produkt og et billede viser at du står inde for varen. Ydermere vil det nok være på sin plads at ændre den lysegrønne farve i "menulinien" foroven. Den er næsten usynlig.

Jeg foretrækker selv hjemmesider som er opbygget meget enkelt og med et overskueligt design. Så det koncept vil jeg råde dig til at holde fast i

Held og lykke (og hårdt arbejde) med dit projekt. Det ser spændende ud og jeg er sikker på at der er et marked for dig. For hvem vil ikke gerne forkæle deres lille "guldklump"?!

Mvh.

Peter

Tilmeldt 15. May 06
Skrevet kl. 13:34
Hej igen

Tusind tak for jeres ord og tid!

Nu har jeg fjernet gebyret på de 10 kr. for bankoverførsel.

Det stod der egentlig kun fordi det ''stod der på forhånd'' i den cms-løsning jeg valgte hos scannet.

Men tak for ideen - Det koster vel ikke noget at tage imod en bankoverførsel?

Det der med at skrive tekster på billedet, skal jeg gøre det i photoshop, og stadig gemme som .jpg?

Kan google genkende tekst når formatet er jpg?

- Og så vil jeg få taget et billed af mig selv til ''Bag om...'' siden. God idé!

Tror I at det ''gir noget'' at hænge flyers op omkring hjemmesiden?

Evt. i jordemoderkonsutlationer o.lign.

Anne-Dorthe

Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:49
Det er en flot side, men da du ber om kritik vil jeg fokusere på det jeg mener kan optimeres yderligere.

Jeg synes der er for mange menupunkter i højre-menuen. Begræns det til ca. 7, og lav evt. undermenuer. Specielt de praktiske informationer kan godt tæle et overpunkt og så undermenuer med de punkter du har.

Jeg går ud fra at det primære mål er, at man skal købe via din side. Sørg derfor for, at man kan komme til det fra alle siderne - dvs. et link til "jeg vil gerne købe" - både når man ser på et forstørret billede, når man er inde og se under de praktiske oplysninger osv.

Mht. bestilling af de forskellige størrelser sutter, kan du evt. miste nogen ved, at man ikke kan klikke på teksterne med beskrivelse af størrelse og derved lægge en bestilling i kurven. Her skal man finde ud af dette sker via boksen - dvs. man skal ind i to bokse for at bestille.

Hvorfor har babyen på forsiden forresten ikke en sut i munden?

Jesper

Jesper Sommer Salg- og marketingchef i fitinfitness.dk
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)