Hej Jeg vil lige høre om der er nogen herinde som er interesseret i at leje noget lager hos os, vi har 500 kvm, og har ikke brug for så meget, så vi vil lige høre om der er nogen - fx dansk webshops - der har brug for noget lagerhotel, hvor varerne evt. sendes til os, og vi sender dem videre, med POST DK som afhenter på vores adresse i Flensborg, en super løsning som sparer jer for fragt, og nedsætter jeres leveringstid, med mindt et døgn! Vi har ikke i sinde at tjene på det, men udelukkende, for at holde vores udgifter i bund, her i vores opstartsfase, dernæst har vi i sinde at bygge eller købe en større distributionscentral . Vi tilbyder følgende: - Vidersendelse og ompakning af varer evt. fra tyske leverandører - Afsendelse med PostDK - Variable omkostninger, evt. afregnet pr. pakke eller fast pris for lagerplads. - evt. mulighed for leje af konto. - God beliggenhed, Flenburg - Citti Park Send mig en mail på kim@netstuff.dk hvis dette har interesse. Mvh Kim Sand Sørensen |
Hej Kim
Jeg kan se, at der er interesse for dit lagerhotel i Tyskland. Vi snakkede sammen forleden i telefonen, tak for det! Og vi er meget interesserede.
Pt. mangler vi bare en mindre markedsanalyse vi har sat igang på tyske webshops der sælger brandudstyr og når det resultat er klar, vender jeg tilbage til dig.
Men jeg tænkte på om ikke du kunne komme med foreslag til hvor meget du gerne vil have pr. kvm. eller pr. pakke.
Jeg kunne mig, at vi ville starte med 7-8 paller med 20 forskellige varer. Du må gerne skrive det PM men måske du kunne få lidt flere til lageret ved at ligge det her