Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytte fastnummer til mobil

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor længe skal vi vente med at kunne flytte vores fastnummer til en mobil??

Sonofon har lavet en viderestilling, som ikke er ægte og kun duer, hvis man kan bruge Sonofonabonnementet i området og det kan jeg ikke...

Er der andre operatører der kan ??

Hvem kan give et bud?

mvh   Geeked

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:00

"Sonofon har lavet en viderestilling, som ikke er ægte og kun duer, hvis man kan bruge Sonofonabonnementet i området og det kan jeg ikke..."

Hvad mener du med det??

Vi har haft vores fastnetnumre på mobiler i flere år nu, hos Sonofon.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:49
Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 17:49

Jeg arbejder i sonofon, og mener da bestemt godt du kan få dit nummer 100% over på mobilen, uden at der er en "ikke-ægte" viderestiling på, hvad er det helt præcist du mener? :-)

Update:

Link til vores løsning, hvor du får fastnet på mobilen.

http://www.sonofon.dk/erhverv/kundeservice/faa_hjaelp/spoergsmaal_og_svar/services/f2m

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:43

Allan.:

"Sonofon har lavet en viderestilling, som ikke er ægte og kun duer, hvis man kan bruge Sonofonabonnementet i området og det kan jeg ikke..."

Hvad mener du med det??

Vi har haft vores fastnetnumre på mobiler i flere år nu, hos Sonofon.

Jeg mener, at hvis man bor i et område med dårlig Sonofon dækning, vil en mobil med fastnummeret ikke fungere før man får en bedre dækning.

Som beskrevet, viderestiller Sonofon fastnummeret til en Sonofonmobil abonnement og kan kun virke, hvis mobilen kan modtage signaler fra Sonofon.

mvh

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 17:59

Lanther:
Som beskrevet, viderestiller Sonofon fastnummeret til en Sonofonmobil abonnement og kan kun virke, hvis mobilen kan modtage signaler fra Sonofon.
På privatproduktet ("yndlingsnummer") kan du godt sige der sker en "viderestilling" fra fastnetnummeret til et andet eksisterende mobilnummer.

Med løsningen Kristian linker til (F2M) får du fastnetnummeret som et "ægte" mobilnummer, det er det eneste nummer du har på simkortet, og dermed det der bliver vist ved udgående kald, der kan sendes/modtages SMS osv.

Selvsagt er det dog ikke en brugbar løsning hvis du bor i et område uden dækning :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)