Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Totally overkill

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Se en gang her: http://www.prolog.dk/ Når du er på sitet vaelger du CTRL+A (marking all) og så kan du se skjuldt tekst i total overdrevet stil :-)

Ret vildt og amatuer agtigt lavvet. Hvad siger experterne i SEO til sån nogget?
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 01:42
Sjovt
Det er ikke noget søgemaskinerne kan lide (hvis de opdager det)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:47
Det virker heller ikke rigtigt.

I hvert fald ligger de ikke på side 1 på Google på de af søgeordene, jeg lige testede med.

mvh Hans

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 02:02
Noget andet er at man ikke kan trykke tilbage i browseren. Det er en detalje, der godt kan få mig til at blive hidsig...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 00:13
Er det bare mig eller virker linket ikke længere?
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 00:26
Dato: 7/13/2006 12:13:14 AM
Forfatter: Cuno
Er det bare mig eller virker linket ikke længere?

Det er bare dig

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 08:38
Det virker både dumt og med seo briller også noget gammeldags - doorwaypages plejer at være reklamebureauernes fóretrukne løftestang. 

Google er blevet meget opmærksom på at skriften ikke må have samme farve som baggrunden - men som med alt mulig andet med Google er der ikke nødvendigvis en sammenhængende konsekvens bag.

Men med ord på bare en enkelt side flyttter ikke meget på søgemaskinerne - men de ligger på side 1 på Google når der søges på ordet reklamebureau - og det ved jeg da fra egen forretning er temmelig svært (se link i bunden). 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:21
Det er bare et spørgsmål om tid efter seneste "Google Dance" (som det ikke hedder længere; idag er det en fest)... Det er nemlig ikke engang lavet med nogle smarte features eller noget... Der er, inline, sat body background til den farve og tekst er sat til den farve i samme dokument... Lidt amatøragtigt er det da... Men de er jo nødt til at forsøge et eller andet. De kan jo ikke få Google AdWords pga. problemet med "et-klik-tilbage"

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 09:32
Ja, nu mistede jeg lige alt for dem. Syntes ellers at de havde en rigtig fed flash side. ( lige bortset fra musikken )

Og ja, jeg fatter heller ikke folk der bruger det med at man ikke kan hoppe tilbage fra deres side.. Tror de så at man bliver der indtil man slukker for maskinen..??
Det er ligesom dem der har popup''s på deres sider, hvorfor..?? Har bl.a. set at ekstra bladet stadig bruger popups. Undskyld mig, men har de fleste ikke popup dræbere idag..?? Er det ikke lige et sats hvis man skal have folk til at fravælge popups på netop deres side..?? Personligt syntes jeg at det er at snyde annoncørerne, men de må jo vide hvad de gør.

Nå, det var lige nogle andre tanker, men så kom jeg af med det.. Men når i nu omtaler en af mine tidligere arbejdspladser ( prolog ) kunne jeg ike lade være med at være med..

Mange hilsner:/Thomas

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 09:53
Altså... man kan godt gå tilbage i browseren.

Grunden til at I oplever at man ikke kan, er fordi at deres 1. side er en flash-detection side, som automatisk redirecter jer videre til den rette side. Derfor skal I gå 2 step tilbage i browseren før I kommer tilbage til den oprindelige side. Når I trykker på tilbageknappen hopper i nemlig kun tilbage til den flash-detection side, som sender jeg 1 step frem igen.... håber den lidt rodede forklaring kan forståes.
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)