|
Jeg fik sidste år, årsopgørelsen den 20 oktober 2005.
|
Jeg fik sidste år, årsopgørelsen den 20 oktober 2005. |
skat har travlt, nogengange sender de den allerede i september og andre gange kan det nemt blive henne i november, Det er meget forskellige fra kommune til kommune, og hvor meget de har at lave. Fristerne gælder hvis kun os andre hehehehehe. Mange sommer hilsner Jennifer Jensen |
|
Faktisk står der på den udskrift jeg kan hente derinde at beløbet er til forfald 1/8-2006, så jeg håber da de når at sende mit et girokort snart. ![]() |
|
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Du skal ikke være bange for at glmmer dig, når d kal have nogle penge hehehe.......... Jeg vil nok råde dig til at indbetale den frivillige skat, som man kan i starten af året, da der kan være renter m.m. at spare. Mange sommer hilsner Jennifer Jensen |
Dato: 7/12/2006 11:50:40 AM Forfatter: Jennifer Jensen Du skal ikke være bange for at glmmer dig, når d kal have nogle penge hehehe.......... Jeg vil nok råde dig til at indbetale den frivillige skat, som man kan i starten af året, da der kan være renter m.m. at spare. Mange sommer hilsner Jennifer Jensen Hmmm. Nu ligger landet sådan at man skal have modtaget sin årsopgørelse senest 1/10 i året efter indkomståret. Der kan selvfølgelig ske ting være årsager til at den først kommer efter, men så koster det renter for SKAT når vi taler overskydende skatter. Vedr. frivillig indbetaling skal man også holde sig for øje at der ikke kan indbetales ubegrænset efter den 16/3 i året efter indkomståret (max. 40.000). Indbetaler man først året efter betaler man også et tillæg på 2%. Dvs. skal man indbetale uden at det koster noget skal det ske senest 31/12 i indkomståret. |
Hmmm, det forstår jeg ikke, jeg har da en kunde som indbetalt frivillige skat her i januar måned fra år 2005, beløbet var på omkting 180.000,- og den model har vi brugt i mange år, i samråd med statsautoriseret revisor. Det har da fungeret fint. Før han var hos os, har han også ventet til selvangivelsen kom, og betalte altid renter. Sådan er det i Vejle, jeg ved ikke om der er andr regler andre steder? ![]() Mange sommer hilsner Jennifer Jensen |
|