Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Managersite

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeg søger et managersite. Hvis I allerede har et script liggende eller blot kan lave dette til en fornuftig pris, så skriv til mig. Funktionerne skal være ligesom på www.Onside.dk/manager Ser frem til henvendelser. Mvh Martin P.S Nogle der kan hjælpe mig med, at få teksten til at stå bedre end dette? Dette sker også selvom jeg laver "Enter" tasten.
Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 18:10

Hej Martin

Kunne du uddybe lidt mere hvilke funktioner eller hvad du søger...

Er det CMS eller selve opsætningen, eller er det selve manager spillet du vil lave en "kopi" af?

Skriv evt. direkte til mig..

mvh

Anders

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Skrevet kl. 22:39
Hej Anders. Det skal indeholde : Opret hold (database med blandt andet SAS liga spillere) Dette skal jeg kunne oprette selv. Lave udskiftninger, købe og sælge spillere. En spilledatabase med alle spillere i SAS Ligaen med flg. Navn, hold, position, pris, kampe, mål, point og mest populære der er købt. Spilleguide med hvem der møder hinanden, alle SAS liga runderne. Inviter ven funktion Privatliga - således at man kan konkurrere mod kollegaer, venner m.m Stilling over brugernes hold Præmie fane Hjælpeguide Pointene skal gå ind af sig selv, f.eks når Santin scorer så skal 20 point gå ind for ham osv osv. Ser frem til at hører fra dig! Mvh Martin
Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Skrevet kl. 22:40
Sorry at teksten står således, men det er ligegyldigt om jeg laver mellemrum, enter eller andet. Ved ikke hvordan jeg får det til at fremstå anderledes.
Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Skrevet kl. 14:13

Så har jeg fundet ud af det.

Hej Anders.

Det skal indeholde :

Opret hold (database med blandt andet SAS liga spillere) Dette skal jeg kunne oprette selv.

Lave udskiftninger, købe og sælge spillere.

En spilledatabase med alle spillere i SAS Ligaen med flg. Navn, hold, position, pris, kampe, mål, point og mest populære der er købt.

Spilleguide med hvem der møder hinanden, alle SAS liga runderne.

Inviter ven funktion

Privatliga - således at man kan konkurrere mod kollegaer, venner m.m

Stilling over brugernes hold

Præmie fane

Hjælpeguide

Pointene skal gå ind af sig selv, f.eks når Santin scorer så skal 20 point gå ind for ham osv osv.

Ser frem til at hører fra dig!

Mvh Martin

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Skrevet kl. 22:14

Manager site

Det skal indholde:

• Opret hold (database med blandt andet SAS liga spillere) Dette skal jeg kunne oprette selv. Der skal ikke være et minimum grænse på, hvor mange ligaer/sportsgrene jeg skal kunne oprette.

• Lave udskiftninger, købe og sælge spillere.

• En spilledatabase med alle spillere i SAS Ligaen med flg. Navn, hold, position, pris, kampe, mål, point og mest populære der er købt.

• Spilleguide med hvem der møder hinanden, alle SAS liga runderne.

• Inviter ven funktion

• Privatliga - således at man kan konkurrere mod kollegaer, venner m.m. Med kode eller ej med kode og liganavn.

• Stilling over brugernes hold

• Præmie fane

• Hjælpeguide

• Pointene skal gå ind af sig selv, f.eks når Santin scorer så skal 20 point gå ind for ham osv osv.

• Man skal ikke kunne se hinandens hold før en ny runde.

• Forum

• Valg af formation, ellers starter den bare på en 4-4-2, hvis man ikke ændrer dette.

• Betaling foregår I et nyt vindue og holdet bliver aktiveret lige efter.

• Tilføje afstemninger på sitet.

• Oversigt over, hvor mange point man fik i 1, 2, 3. runde osv. Samt hvilket stilling man havde i runde 1, 2, 3 osv.

• Hvilke udskiftninger man lavede (tidspunkt, fra/til (til med grøn og fra med rød skrift) (Spillernavn samt hold)

• Plads til banner
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55
Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Skrevet kl. 09:57

Ja, det har jeg.

Prisen er bare over 100.000 kr :-)

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 20:10

Har send PM :-)

Fra Fuengirola
Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 05:31

Hey Martin.

Har du en kravsspec til projektet ?.

Så kan jeg da eventuelt finde ud af hvad en ca pris er.

Dennis

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)