Jeg tror ikke, Helle mener, der er noget galt i at ville have mere eller gøre mere.. Altså at du skal have fokus på din målgruppe og gøre de ting du gør godt - fremfor at prøve at gøre det hele og så ende med en masse løse ender og ikke rigtigt noget som helst godt. |
Jeps - det var lige det som jeg mente
Men jeg synes at netop sådan et koncept som Majbritt har er helt fantastisk. Det er hyggeligt og giver kunderne en unik og lækker oplevelse. Og netop når sådan noget er både gennemtænkt og gennemført så virker det jo.
Hvis jeg nu kigger på børnetøjsbranchen - så er der bare mange fysiske butikker, som pludselig åbner netbutik også - uden at have gennemtænkt både arbejdsomfanget og at man ikke sælger noget automatisk, men skal bruge en del penge på markedsføring. Jeg tror og kan også se, at nogen mister fokus. Netshoppen bliver en halvhjertet løsning - og det synes jeg er superærgeligt. De fleste jeg så snakker med er blevet totalt overrumplet over det arbejdspres der viste sig at være - og så er spørgsmålet jo om de skulle have fokuseret på det gode de havde - eller om de skulle have set netbutikken som en butik nr. 2 med dertilhørende ekstra ansatte osv osv.
Så det er det med spredehaglen som jeg mener