Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butikker bagtaler e-handel - Er det fair?

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbrit - Christobel:

Helle - houseofkids.dk:

Hvorfor er det lige at mer vil have mer og brede sig helt vildt ud over det hele - med risikoen for at gøre det halvt så godt?

Selvfølgelig vil vi da have mere, det er vel en del af at være forretningsmand/kvinde og det ser jeg nu ikke noget galt i :o) Vi udvider sortimenter, bliver klogere og prøver at finde vejen op ad den næste bakke (for nu at blive i det sprog). Så jeg indrømmer gerne at jeg gerne vil have mere og jeg mener bestemt ikke at det bliver ringere af den grund. Jeg lærer en masse af mine fysiske kunder, som jeg kan overføre til nettet og omvendt og disse erfaringer ville jeg ikke være foruden. 

Jeg tror ikke, Helle mener, der er noget galt i at ville have mere eller gøre mere..
Jeg tror, hun taler om, at man ikke skal skyde med spredehagl, hvis man skal nedlægge en bjørn..

Altså at du skal have fokus på din målgruppe og gøre de ting du gør godt - fremfor at prøve at gøre det hele og så ende med en masse løse ender og ikke rigtigt noget som helst godt.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:51

Jeps - det var lige det som jeg mente Smile

Men jeg synes at netop sådan et koncept som Majbritt har er helt fantastisk. Det er hyggeligt og giver kunderne en unik og lækker oplevelse. Og netop når sådan noget er både gennemtænkt og gennemført så virker det jo.

Hvis jeg nu kigger på børnetøjsbranchen - så er der bare mange fysiske butikker, som pludselig åbner netbutik også - uden at have gennemtænkt både arbejdsomfanget og at man ikke sælger noget automatisk, men skal bruge en del penge på markedsføring. Jeg tror og kan også se, at nogen mister fokus. Netshoppen bliver en halvhjertet løsning - og det synes jeg er superærgeligt. De fleste jeg så snakker med er blevet totalt overrumplet over det arbejdspres der viste sig at være - og så er spørgsmålet jo om de skulle have fokuseret på det gode de havde - eller om de skulle have set netbutikken som en butik nr. 2 med dertilhørende ekstra ansatte osv osv.

Så det er det med spredehaglen som jeg mener Smile

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 08:10

Helle, jeg kan godt se at jeg var lidt hurtig på aftrækkeren og sikkert også træt, da jeg lige faldt over din sætning :o) Vi er jo fuldstændig enige Big Smile og jeg kan sagtens se hvad du mener efter at have nærlæst dit indlæg Embarrassed

Og tak for de pæne ord i øvrigt.  Smile

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)