Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor ikke her? :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Min virksomhed brager derudaf....jeg har arbejdet som Psykoterapeut og Supervisor i ca. 6 år, og har de seneste 2 været selvstændig....Jeg har den seneste tid valgt at slå mig mere på Professionel Coaching. Og har brugt en del tid på at oparbejde div. kundeforhold. Det er gået godt....men jeg er sulten, for det er en ganske fantastisk beskæftigelse. At arbejde med medarbejdere og ledere i virksomheder, og være med til, at de opnår en større succes.

Min baggrund som psykoterapeut er, som jeg ser det, en stor fordel. Da jeg ved hvad jeg har med at gøre, og ikke bare har et week end kursus i pep-talk.

Men hvorom alting er, så søger jeg kontakter, virksomheder som kunne have interesse i at starte en samarbejdsrelation. Som har overvejet coaching, eller som bare syns det måske lyder spændende.

Jeg er professionel til fingerspidserne, samtidig med at terapi og coaching er min livs-interesse, hvilket gør, at jeg er yderst fleksibel i form og pris. Jeg ser hver opgave som en udviklingsmulighed, også for mig selv.

Skriv hvis det lyder som noget i har overvejet at bruge......

Jesper Kølbæk Jensen

www.esbjergterapi.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)