Findes der en webshop-løsning, der automatisk kan sørge for at udsende e-faktura ved bestillinger fra kunder i det offentlige med EAN nummer?
Shoppen ligger lige nu hos Dandomain, der har meldt pas. Så vi overvejer at flytte, hvis systemet findes.
Eller måske er det en eller anden form for integrering med e-conomics, jeg skal have fat i? Vi vil i hvert fald gerne slippe for at skulle taste alle oplysninger fra shoppen ind i i bogføringssystemet en gang til for at sende en faktura ud.
Det kan ihvertfald lade sig gøre med en løsning, hvor shoppen er integreret med e-cnonomic og faktureringen foregår fra e-conomic med udgangspunkt i data indlæst fra shoppen.
Tror ikke Dandomain har en standardløsning som er integreret med e-conomic pt., men ved at eksempelvis Smart-Web og Dynamic Web har en sådan standard integrations løsning.
Men det er jo ofte et stort projekt at skifte shopsystem, måske kan du finde nogen som kan udvikle en integration mellem din shop hos Dandomain og e-conomic.
Det kan ihvertfald lade sig gøre med en løsning, hvor shoppen er integreret med e-cnonomic og faktureringen foregår fra e-conomic med udgangspunkt i data indlæst fra shoppen.
Tror ikke Dandomain har en standardløsning som er integreret med e-conomic pt., men ved at eksempelvis Smart-Web og Dynamic Web har en sådan standard integrations løsning.
Men det er jo ofte et stort projekt at skifte shopsystem, måske kan du finde nogen som kan udvikle en integration mellem din shop hos Dandomain og e-conomic.
God weekend.
/
Med venlig hilsen
Jens
Det er nemmere at skifte ud til et andet system til at integrere e-conomic til dandomains shop, desuden e-conomic er wannafinds produkt som dandomain ikke støtter, så er du stor risiko for at gå galt i byen..
Du har sikkert ret i at det i mange tilfælde er nemmere at skifte til et shopsystem fremfor at udvikle en integrationsløsning fra bunden til den shop man har i forvejen. Det skal jeg ikke gøre mig klog på, jeg er jo bare en talsnedker og ikke kodeman
Forstår ikke helt hvad du mener med nedenstående sætning?
Leo:
desuden e-conomic er wannafinds produkt som dandomain ikke støtter, så er du stor risiko for at gå galt i byen..
Hvis du mener at wannafind står bag e-conomic, så er det ikke helt korrekt. Men hvis du mener at wannafind også har et shopsystem med en standard integration til e-conomic, så er vi enige.
Det må jeg nok sige, det var jeg ikke klar over. Det skal de da efter min mening kun være stolte over hos Wannafind.
Ved at initiativtageren til e-conomic var en fremsynet dansk revisor, som også har flair for det med systemudvikling. Gutterne fra Wannafind må have købt sig ind senere så. Som sælger for wannafind må du jo vide hvad du snakker om.
Nå uanset hvad så kan Henrik ihvertfald løse sit problem ved at skifte til eksempelvis Wannafinds shop, som er integreret med e-conomic.
Wannafind og E-conomic har ikke noget med hinanden at gøre, udover at Wannafind har et shop system med direkte integration til E-conomic - ligesom flere andre udbydere har. Wannafind ejer ikke E-conomic eller omvendt for den sags skyld.