Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook poilitik - Hvad giver i mig??

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 04:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Cuno:
Det er en ubetinget tidsrøver, og jeg er personligt ligeglad med om min ansatte er på facebook, spille spil, eller piller næse. Bare de når målene. 

Helt enig, i sidste ende er det resultaterne og kun resultaterne som tæller!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:24

Manger firmaer lukker netop for facebook fordi deres medarbejdere næsten bor på siden. Selv bruger min kone en kopi (www.vkontakte.ru) på russisk og jo... det første hun tjekker om morgenen og det sidste hun tjekker om aftenen er om nogle har skrevet der.

Jeg er også på farcen, men det var mere for at finde mine gamle skolekammerater. Man skal tænke sig om over hvad man bruger sin tid på. Arbejdet har sin tid og netværket sin tid.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Thorsø
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 23
Fra  Prokumo Skrevet kl. 12:42

Niels - netopcom.dk:

Arbejdet har sin tid og netværket sin tid.

Jeg mener nu ikke det nødvendigvis kan stilles så skarpt op. Det kunne jo også være at man via Facebook kunne finde nogen at sælge sit produkt til.

Når det så er sagt, så er det klart, at alle de tåbelig tests og spil man kan fordrive tiden med på FB næppe bringer den store værdiskabelse for firmaet.

Men i sidste ende koger det ned til, som flere allerede har nævnt, at man forstår at bruge sit hoved. At man kan skelne mellem sjov og ballade på den ene side, og det relevante på den anden. Det er der mange der ikke kan, hvorfor det som regel ender i generelle politikker og begrænsninger for alle - også dem der godt kan administrere deres "frihed under ansvar".

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:45

Jan Skinnerup:

Niels - netopcom.dk:

Arbejdet har sin tid og netværket sin tid.

Jeg mener nu ikke det nødvendigvis kan stilles så skarpt op. Det kunne jo også være at man via Facebook kunne finde nogen at sælge sit produkt til.

Nu var det heller ikke så skarpt ment. Det er mere at man skal ikke side og bruge for meget tid på FB og Twitter (og hvad de ellers hedder) blot for at være med på det sidste nye og ellers glemme sin forretning.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Thorsø
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 23
Fra  Prokumo Skrevet kl. 12:49

Jamen så er vi jo helt enige Smile

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)