Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ledige Parkeringspladser!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Guys!

Er der noget mere irriterende end at ikke kunne finde en parkeringsplads i københavn?

Jeg tænkte på om man ikke kunne lave en internet side, som viste alle parkeringspladser i københavn, og så hvis der er en ledig kunne man booke den, og så var man sikker på en plads? Og pladsen kan ikke tages af andre, for man kunne købe en elektronik dims, som så snakker sammen med internet siden, og når man så kører forbi en plads, vil den kunne se at pladsen er booket, og man må derfor finde en anden..

Ville det ikke være et smart koncept?

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 22:50

Der findes forskellige p-huse i Kbh. Men din ide lyder da interessant.

http://www.q-park.dk/Parkering/Findenparkeringsplads/tabid/704/Default.aspx

Mvh

Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:52

Det synes jeg ikke umiddelbart, for så skal man passere tomme pladser, fordi en eller anden har booket pladsen, men ikke bruger den? Så ligger alle og drøner rundt og leder efter den tomme plads, som ikke er booket - og hvordan ser man lige forskel?

Desuden ville det nok drastisk øge mængden af Road-Rage, for når man endelig tror man har fundet en plads, så blev man bare lige snydt. Det ville nok få adskillige menneskers i forvejen korte lunter til at tænde af.

Mvh Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:37

Det er et administrativt helvede i og med at 70% af al vej i København er parkeringspladser.
Der er mere styr på hvor man ikke må parkere, frem for hvor man må parkere.
Tag et eksempel som frederiksberg alle. En masse fine parkeringspladser, men absolut INGEN afmærkning. Hvordan skulle dette helvede foregå?
Man skulle vel have afmærkede parkeringspladser.

Nej du. Et parkeringstårn midt i københavn. Et SMUKT stykke arkitektur som pryder byen og er byens stolthed, samtidigt med at det holder 5000 biler.
smukt.
Der er lavet de her "box parkeringspladser" tror jeg. hvor man kører sin bil ind i en box. tager sin billet. Døren lukker, og boxen med bilen i køres til en af de MANGE parkeringspladser. Alt er computerstyret. Ved betaling indfører man sin billet. Betaler, og så kommer computeren med din bil :)
Smukt.

Kæft jeg ville elske at lave dette projekt. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)