Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Mit navn er Martin og jeg har en e-butik, men efter jeg har været på kursus i herning med Martin Thorborg, har jeg nok lært at min web side skal laves noget om.

Jeg ville meget gerne have noget konstruktiv kritik om hva der skal til for at gøre den mere brugervenlig og mere salgminded end den er, jeg er blevet henvist af martin selv til at søge hjælp her inde og håber at jeg kan få noget posivitivt ud af det.

SÅ LAD MIG HØRE HVAD I SIGER!!  min hjemmeside hedder www.natures.dk tjek den ud og lad mig høre hva i syntes.

Tusind Tak

Martin Petersen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Drop pdf-filerne med yderligere information......det skal bare være alm. html. Pdf i et nyt vindue er for irriterende ;o)

Drop produkter først i menuen. Folk (læs: jeg og sikkert mange andre) klikker på produkter, uden at have set shop. Her kan man så læse om produkterne, men ikke købe dem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - BIG MISTAKE, hvis du spørger mig. Jeg forenter faktisk at det er en shop, jeg er kommet ind i. Resultat... jeg smutter igen, fordi jeg ikke bare kan betale med kort (tror jeg).

Det vigtigste er ikke din historie. Den kan du smide under et punkt der hedder "om os" eller lign.

Jeg vil se produkter, når jeg lander på forsiden ;o)

Sørg for at skilte med de kort du modtager..............på forsiden

Gør indkøbsvognen meget tydeligere

Ved betaling.................bed mig ikke om mit telefonnummer. Hvad skal du med det? Det får mange til at droppe købet.

Nå, den er ikke færdig endnu ;o) Jeg tastede ind i felterne og kom ikke frem til valg af betalingskort. Fik bare en mail om at bestilling var modtaget og at jeg vil modtage en bekræftelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu skal du altså ikke sende mig en regning for at give dig feedback ;o)

Skynd dig at få rettet det, så man ikke uden varsel får bestilt - De besøgende der pludselig har bestilt, uden at vide det, bliver nok aldrig kunder igen. Da beskeden om at jeg ville modtage en bekræftelse på mail kom, tænkte jeg, "wow.....det var et overraskelsesangreb" og jeg ville blive super pissed, hvis jeg ikke bare havde været inde, for at teste.

Jeg ville nok aldrig give dig 70 kr. for at sende varen. Det er muligt at det er en ok pris, men det ville få mig til at droppe et evt. køb.

Priserne...............måske kan de sælges til de priser, men nok ikke til mig ;o)

Håber at du kan bruge det, for det var lige hvad jeg stødte på ved hurtig gennemgang.

 

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver Business ret i det hele, vil blog tilføje at du skal have smidt et nyhedsbrev på sitet. Så ville jeg nok også gøre det at alt information om produkterne bliver smidt ind under selve produkterne i webshoppen.

 

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Bare en rettelse til en iøjnefaldende stavefejl, - du skriver, at du fik knops, jeg tror, at du mener knubs

 

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)