Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Folkens..

Jeg leder efter en som kunne have intra i at lave en hjemmeside til mig. Da jeg er studerende har jeg ikke så mange penge, så leder efter en som kunne tænke sig at gøre det for noget fedt reklame.

Jeg har 2 programmer til at ligge i Exel som skal kunne bruges på hjemmeside. Det skulle gerne være sådan at man kan indtaste noget i programmet og bagefter gemme det.

Der skal være et admin panel så man kan styrer reklamer inde på brugernes side, man skal også kunne se hvor mange brugere der er.

Jeg regner med at forsiden blivet siden hvor man kan logge ind eller oprette sig som bruger. Det skulle også gerne være sådan at man ikke kan kopir programmet inde fra hjemmesiden.

Sidden behøves ikke at være noget overpralende da vi har vores anden hovedside til det, siden bliver kun stedet hvor man kan logge ind.

Det skal lige siges at programmet henvender sig til økonomi branchen. Vi har på nuværende tidspunkt kontakt til nogle banker som vil anbefale det til Deres kunder.

Kunne du tænkte dig og lave dette? Så er du velkommen til at byde ind på opgaven.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så du vil have folk til at lave noget for dig gratis, som du kan tjene penge på?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Så du tror at med det samme man har en hjemmeside i luften så venter pengene bare ind, så tager du sku fejl.. Der kommer til at gå meget lang tid før der er nok trafik på siden til at man kan begynde at få penge ud af det..

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej det tror jeg bestemt ikke, men jeg synes det er fladt at bede andre om gratis arbejde for noget du selv regner med at skulle tjene penge på. Giver du bankerne dit program gratis så de kan sælge det videre til deres kunder?

Bare fordi bankerne har dit program vælter pengene jo ikke ind?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Programmet koster ikke noget at bruge? Det er blot en gratis service bankerne tilbyder deres kunder..

Noget helt andet er også hvor jeg skriver de skal arbejde gratis? Jeg vil gerne betale for det, men da jeg ikke har så mange penge er der ikke så meget at gøre godt af.. Derfor jeg søger nogle som vil kunne se det fede reklame i det, selvfølge kan der blive tale om penge ved siden af.

Men er du da intra siden du skriver i tråden?

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marc Thodsen:

Da jeg er studerende har jeg ikke så mange penge, så leder efter en som kunne tænke sig at gøre det for noget fedt reklame.

"vil du gøre det for noget fed reklame" plejer da ikke at betyde fed reklame + penge.

Nej jeg vil ikke byde ind på opgaven, jeg prøvede bare at gøre dig opmærksom på at dit forslag ikke var så skide fantastisk så du kunne overveje at smide et reelt forslag op. Så tror jeg du for flere seriøse svar og nogle gode tilbud

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marc Thodsen:
Jeg leder efter en som kunne have intra i at lave en hjemmeside til mig.

Hej

Hvad betyder intra?

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt mig på frederik@nemcom.dk så finder vi ud af noget!

 

Intra betyder interesseret eller interesse ;)

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Jeg har en programmør, som kan gøre dette for dig til små penge.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)