Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Folkens..

Jeg leder efter en som kunne have intra i at lave en hjemmeside til mig. Da jeg er studerende har jeg ikke så mange penge, så leder efter en som kunne tænke sig at gøre det for noget fedt reklame.

Jeg har 2 programmer til at ligge i Exel som skal kunne bruges på hjemmeside. Det skulle gerne være sådan at man kan indtaste noget i programmet og bagefter gemme det.

Der skal være et admin panel så man kan styrer reklamer inde på brugernes side, man skal også kunne se hvor mange brugere der er.

Jeg regner med at forsiden blivet siden hvor man kan logge ind eller oprette sig som bruger. Det skulle også gerne være sådan at man ikke kan kopir programmet inde fra hjemmesiden.

Sidden behøves ikke at være noget overpralende da vi har vores anden hovedside til det, siden bliver kun stedet hvor man kan logge ind.

Det skal lige siges at programmet henvender sig til økonomi branchen. Vi har på nuværende tidspunkt kontakt til nogle banker som vil anbefale det til Deres kunder.

Kunne du tænkte dig og lave dette? Så er du velkommen til at byde ind på opgaven.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så du vil have folk til at lave noget for dig gratis, som du kan tjene penge på?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Så du tror at med det samme man har en hjemmeside i luften så venter pengene bare ind, så tager du sku fejl.. Der kommer til at gå meget lang tid før der er nok trafik på siden til at man kan begynde at få penge ud af det..

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 21:30