Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af logo, visitkort....

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en der kan give et godt tilbud på et lækkert designet men enkelt logo til mig. Kik ind på www.datingbydesign.dk (hjemmesiden er ikke helt færdig) og få et indtryk.

Jeg skal også bruge visitkort og måske også "brevpapir" jeg kan bruge til words og nogle mindre plakater (kommer meget an på prisen).

Jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg har ikke det store budget her i opstartsfasen, da jeg betaler fra min privatøkonomi.

De venligste hilsner Ann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37

Hej Ann

Jeg vil meget gerne hjælpe dig. Prisen for udarbejdelse af logo ligger på 1.850 kr. + moms, og så får du det i alle de afskygninger, der er aktuelle!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42

Hej Ann

Jeg kiggede lige på dit site og tænkte: fint nok, men for kedeligt og neutralt. Med et enkelt logo og et flot topbanner kan du dog komme rigtig langt. Det behøver ikke være så avanceret, og jeg tænker også, at det skal holdes enkelt.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 12:51

Hej Ann.

Vi vil meget gerne lave dig et flot logo, og kan også godt hjælpe med tryk af visitkort, brevpapir og plakater i god kvalitet til rigtig fornuftige priser.

Du er meget velkommen til at ringe for en hurtig snak på 60 86 29 66. Så kan du lige forklare mig ordentligt hvad du kunne tænke dig, og jeg kan give dig et bud på hvordan vi kan efterleve dine ønsker, og hvad det skal koste. Alternativt kan du skrive til mig på mv (snabela)mediatown.dk

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 12:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ann

Værsgo en god Amino tilbud til dig :-)

1000 stk Brevpapir ( 210 x 297 mm A4 4+0 farve  papir offset 90 g/m² 
500 stk Visitkort ( 85x55 - 4+0 -  300 gm premium papir)

1 stk Logo. Klar til web og tryk.
Opstætning & design og Ofsett trykning
I alt 3999,- DKK inkl moms og levering. ( levering ca 8 dage)
Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar så smid en mail til mig på leo@xgn.dk
vh
Leo 
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 12:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

øh...  jeg mener, Hvis du ønsker at få tilsendt et par eksemplar så smid en mail til mig på leo@xgn.dk

så er det rettet :-)

Leo

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 13:11

Hej Ann
Jeg kunne godt være interesseret i at hjælpe dig med det du beskriver.

Jeg kunne forestille mig at vi ville udvikle en designprofil for dig og dit firma, på den måde får du logo mv. til at gå igen i de materialer du beskriver. I designprofilen ville være inkluderet højopløsningslogo klar til tøj tryk, reklamer, plakater eller broderi.

For at give dig den bedste og mest professionelle profil overfor dine kunder skal jeg bruge nogle forskellige ting fra dig. Jeg vil også anbefale at vi måske tager et telefonmøde eller 3 som støtter op om profilen.
Hvis du ønsker referencer fra tidligere jobs kan du bare skrive, der kan også findes et lille udpluk på min hjemmeside www.abrj.dk.

Det med dit budget kan vi kigge på, jeg skal nok lave dig et godt tilbud. Der er også flere muligheder at vælge imellem når vi snakker betaling, men det kan vi tage til den tid hvis det har din interesse.

Jeg ser frem til at høre fra dig. 

Med venlig hilsen
Andreas Jensen

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:29

Hej Ann.

Da vi er en nystartet virksomhed giver vi dig en flot rabat på 50%.

Dermed kan vi levere et rigtig flot logo samt topbanner til din side, for 600 kr. eksl. moms.

Visitkort, brevpapir, plakater osv. Kan også godt laves. Dog ikke printes.

Prisen på visitkort og brevpapir uden print. Er 500 kr. eksl. moms.

Hvis du ikke er momsregistreret bliver disse priser: 750 kr. inkl. moms for logo samt banner,

og 625 kr. inkl. moms. for visitkort og brevpapir.

Kontakt os på mail: CEO@Bluestar-Creative.com

el.

Besøg: Bluestar-Creative.dk

Venlig Hilsen

Nicklas V. Pedersen.

CEO - Bluestar Creative

CVR: 31991323

TLF: 60655130

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:40

Sikke en flot og enkel hjemmeside. :)

Jeg vil gerne lave logo, visitkort og paperline til dig.
Jeg har erfaring med dette og du kan se nogle eksempler på min hjemmeside.
http://www.lineofdesign.dk/index.php?page=paperline

Jeg sørger for, at du får logoet i de formater, du har behov for, for at kunne implementere dem i din hjemmeside, men også til tryk på visitkort mv. Desuden kan du bruge logoet i fremtiden på et kæmpe banner, hvis du ønsker det uden at bekymre dig om, at det pixelerer eller andet snavs.

Hvis du ønsker det, kan jeg lave din paperline som en template i word, så det er lige til at skrive på og printe direkte, når du skal kontakte dine kunder mv.

Jeg glæder mig til at høre fra dig på min firmamail: sps@lineofdesign.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 12:01

Hej Ann

Jeg kan klare et logo design til dig for 1300 inkl moms.

En typisk designfase foregår således.
I fællesskab finder vi:

• De grundfarver identiteten/logoet skal opbygges af
  • De udtryk og branding logoet skal give
  • Eksisterende logoer til inspiration

Derefter udarbejdes en række forslag, vi retter til, og producerer det endelige logo.

Jeg kan også bisætte med et finde en fornuftig leverandør af visitkort og brevpapir. 

Kontakt mig på:
henrik Idea danskwebinnovation.dk 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)