Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af mekanisk emne i plast

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en mulig leverandør af speciel designet mekanisk emne udført i plast-materiale eller lignende.

Vi står i øjeblikket med udviklingen af et produkt til brug i køretøjer, og mangler lidt afklaring omkring den mekaniske løsning, herunder muligheder og priser.

Vi er interesseret i en uforpligtende dialog med en kompetent spiller på området, hvor vi kan få afdækket behov og få sat ord og priser på evt. løsninger.

Vi tales ved.

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 22:14

Måske jeg kan hjælpe jer.

Jeg skal dog vide lidt mere om forventet styktal, hvor langt er I nået med design specifikatiner, tegninger o.l. ?

Hvem regner I med at skulle sælge produktet til ?

Tilmeldt 27. Feb 09
Skrevet kl. 20:31

Hej japping

Beklager jeg ikke har svaret før nu.

Vi er pt. på et stadie hvor vi har enkle overordnede designtegninger. Vi har selv en ret god ide om hvad vi forventer, men mangler lidt bistand ift. hvad der kan lade sig gøre og hvad der er fornuftigt.

Forventet styktal er beskedent i første omgang - vi taler 100-200 stk, som udgangspunkt. Forhåbentligt flere - men det er stadig lidt usikkert.

Vi forventer af afsætte produktet bredt i vores kundesegment. Det er en form for betjeningspanel til montering i køretøjer.

Hvis du stadig mener du kan/vil være med, kan vi evt. arrangere at du får indblik i vores foreløbige arbejde.

Fra herning
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:18

Hej michael.

Jeg arbejder inde for det område og vil meget hurtigt kunne hjælpe dig med problemet. så send en mail hvis du er interesseter på henrikmathiesen@live.dk .

Mvh. Henrik m

Mvh Henrik Mathiesen

HLM Group

Tilmeldt 27. Feb 09
Skrevet kl. 13:31

Hej Henrik

Jeg takker for din henvendelse og har noteret mig, at du er en mulighed, men vil lige lade dig vide, at jeg har valgt en anden leverandør.

Tak for henvendelse.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)