Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-shirts

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer igen,

Nu har jeg fået tilbudt en stor mængde t-shirts, men har ikke nogen erfaring i at afsætte disse. Er der nogen herinde, der har nogle gode forslag? For at være ærlig, så gider jeg ikke gå på markeder o.l., hvilket ville medføre en stor fortjeneste, men vil helst sælge i store portioner af gangen . Prisen er så lave, at vi kan tilbyde dem til en stykspris på kr. 18,00 ved køb af under 2000 stk. og kr. 14,40 ved køb af over 2000 stk. (priserne er ekskl. moms).

5 smarte modeller i 5 forskellige farver. Det er altså uanede mængder som vi kan tilbyde.

Gode råd modtages med glæde på uni-clean@hotmail.com eller her på dette glimrende site.

På forhånd tak.

M.v.h.

Soelberg

P.s. herudover har vi også 145 stk. Acrylfix Konstruktionslim, Party Bakker, Vinglas, Microfiber klude og træradion Woody (retro stil) og nå ja, 1900 DVD film. Alt sammen til billige penge.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du skal afsætte t-shirts i disse mængder, skal du jo nok have fat i sådan nogen som undertegnede. Og der er flere i samme branche her på Amino.

Meeeeen, nu er en t-shirt jo ikke bare en t-shirt. Du skal ihvertfald, hvis du skal afsætte nogle gennem Amino, fortælle hvad det er for en t-shirt.

Jeg kan såmænd også leverer 2000 t-shirts til 14,40 ex. moms oven i købet med tryk, så prisen er ikke umiddelbart fascinerende.

Hvis du har fat i et parti 300g''s t-shirts, der er øko-tex 100 mærkede, så er jeg derimod interesseret.....

Konklusion:

Hvis du vil afsætte her på Amino, så skriv hvad det er vi har med og gøre.

Hvis du bare vil input til afsætningsmuligheder, så tag kontakt til nogle tekstiltrykkerier.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)