Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics - sidevisninger for udvalgte sider

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Er det nogen der ved, hvordan jeg i Google Analytics laver rapporter, der viser antal sidevisninger for udvalgte sider?? Jeg kan godt få vist antal sidevisninger for hele sitet i en given periode - ligesom jeg kan se de 10, 25, 50 osv. mest besøgte sider.... Sagen er, at jeg har en kunde, der har et banner liggende på 25 sider - og nu skal jeg sende statistik med antal sidevisninger for netop disse 25 sider og ikke andet - (ikke noget med at sende top-100 listen, og så kan kunden selv tælles sammen :-)

Håber på hjææææælp...

Casper

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:54

Jeg er endnu ikke den store haj til det, men du kan bruge regular expressions til at filtrere i dataene.

Du kan læse mere om regular expressions på Google Analycs hjælpesider.

Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:37

Hej Bjarke

Jeg har lige prøvet at læse om de såkaldte regulære udtryk.... Google giver en teknisk forklaring (fint nok) men ingen eksempler eller anvisninger på, HVOR man bruger de regulære udtryk... Det er desværre lidt typisk for Googles hjælpefunktion.

Inde i Google Analytisk kan man - når man har klikket på Indhold for at se antal sidevisninger på sine sider - vælge funktionen: "Find side" efterfulgt af "Indeholder" eller "Indeholder ikke" (frit valg) og så et søgefelt. Jeg prøvede så at bruge de regulære udtryk i dette felt, men nej... det kan man ikke..
Det ville jo være lidt smart, hvis man lige kunne skrive, hvilke fx ID-numre (Ud fra sidens URL-adresse) man gerne vil have en samlet  rapport for...

Håber andre kan hjælpe..

Casper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)