Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til hjemmesiden www.blueprox.dk med rc biler

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil gerne have lidt hjælp fra jer til hjemmesiden www.blueprox.dk  eller høre jeres mening angående siden, er det noget som en "kunde" kunne ønske der var meget bedre? 

Der kommer stadig mange flere RC biler, og andre varer ind med tiden.

Eller bare høre din mening, det ville hjælpe os rigtig meget hen af vejen :)

Mvh

Blueprox

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 11:22

Hej

Umiddelbart ser det "ok" ud, men jeg har da et par kommentarer:

• På forsiden synes jeg I bør lægge nogle produkter eller andre spændende ting ud, så I bedre fanger kundernes interesse. Specielt fordi menuen med kategorierne (hvor produkterne er) er ekstremt anonym
  • En anden ting jeg ville rette er billederne på produktsiderne. De der miniaturebilleder er gjort mindre med HTML. Det betyder at de stadig fylder lige så meget som de store billeder, og gør din side sløvere end den behøver at være.

Tilgengæld synes jeg de produktbeskrivelser jeg læste var ret gode. Lidt anderledes end de korte og tekniske beskrivelser man ser i mange butikker.

Håber I kan bruge det til noget Smile

Tilmeldt 17. Mar 09
Skrevet kl. 13:54

Hej Peter,

Tak for dine gode råd. Vi arbejder på sagen med billeder osv, da dette punkt ikke er optimeret helt. Alt hjælper os med at udvikle os :) tak tak 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:12

Hej Blueprox.

Jeg synes I skal overveje at omdøbe jeres kategorier. Jeg ved intet om racerbiler, men jeg forstår ikke hvad kategorierne antyder, og jeg aner ikke hvad jeg skal vælge.

Mvh,

Jonas Nielsen

Tilmeldt 17. Mar 09
Skrevet kl. 20:17

Orv, den tager vi til os, hmmm vi kigger på sagerne  ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)