Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmaadresse i lejet lejlighed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 06:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa


At ens firma er registreret på privatadressen og at arbejdet også foregår der,  går jeg ikke ud fra er noget problem, når der blot er tale om telefon- og papirarbejde.

Men hvordan ser det ud når ens egen adresse er en lejet lejlighed?
Kræver det tilladelse af udlejeren, hvis jeg også vil drive firma fra privatadressen eller har jeg automatisk ret til det, når jeg ejer lejligheden under almene lejevilkår?

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg opper lige - er den så svær? :-)

Fra Thisted
Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det er ikke noget problem af have firmaet registreret på privatadressen med mindre der står i lejekontrakten at der ikke må drives erhverv fra stedet.

Mit forslag til dit spørgsmål er: Ta' kontakt til din udlejer og spørg.

Da det kun drejer sig om telefon- og papirarbejde tror jeg umiddelbart ikke at det bliver noget problem.

Held og lykke

Med venlig hilsen

Eva

 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

De steder jeg har boet til leje har jeg ikke haft problemer i og med det kun drejede sig om arbejde foran computeren. Så længe der ikke skal ting ud og ind af lejligheden (eller står ting i vejen fra andre) er det vist meget få udlejere der har et problem med det, men som Eva siger - få et okay fra din udlejer.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv stået i samme situation. Tog kontakt til teknisk forvaltning i kommunen, som gav mig det svar at det måtte man godt. Sålænge man ikke skal modtage/sende store mængder af varer hver dag som kræver besøg af transportfirma og som dermed kunne være til gene for naboerne/genboerne. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)