Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver dette indlæg for at få en føling af om andre synes, vores ide er lige så god som vi selv synes.

Det drejer sig om udgivelse af et magasin, som ikke eksistere på det danske marked. Hvad magasinet specifikt skal indeholde er det eneste jeg ikke kan komme ud med endnu, men det handler om idræt og fritid.

Magasinet skal udgives af en forening og overskuddet skal gå til almennyttige formål. Jeg har kopieret en del af foreningens formålsparagraf ind nedenunder her.

Man kan støtte projektet på 3 måder.

- Som privat støttemedlem for 175,- om året

- Som virksomhedsstøttemedlem for 1000,- om året

- og med annoncering i vores magasin

Spørgsmålet er så. Er der noget som du/i kunne finde på og støtte op om?

Formål

Foreningens formål er, at drive almennyttig virksomhed, ved udgivelse af magasinet xxxxxxx. Hele overskuddet af udgivelserne skal ubeskåret uddeles som tilskud til danske idrætsforeninger.

Tilskud tildeles efter ansøgning som følger:

-Til forbedringer af foreningernes idrætsfaciliteter.

-Til indkøb af materiel for brug til foreningens aktiviteter.

Særligt prioriterede foreninger/aktiviteter i en ikke prioriteret rækkefølge er:

-Handikapidrætsforeninger.

-Foreninger hvis aktiviteter hovedsagligt omhandler sportsgrene med mindre end 10.000 udøvere på landsplan.

-Aktiviteter til bedre integration af etniske Danskere.

-Aktiviteter til fremme af børn og unges fysiske aktiviteter.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Skrevet kl. 10:31

Slet ingen kommentarer???????????

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:36

Om jeg vil give 175 kroner om året for et magasin, udgivet af en forening?

Ja, hvis det er et godt blad, som rammer mine interesser, er velskrevet og har indhold nok. Ellers vil jeg ikke. Og så vil sådan et blad have den udfordring, at det skal dukke op på min radarskærm i første omgang.

Personligt vil jeg ikke købe et magasin, fordi det udgives af en forening, der bruger overskuddet til velgørende formål. Hvis jeg vil støtte formålene, giver jeg hellere pengene direkte.

Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:49

Jeg har det lidt ligesom Frank, at jeg foretrækker at give pengene direkte til det jeg foretrækker at støtte, men hvis indholdet i magasinet er rigtig interessant, så ville jeg købe det på det grundlag, at inholdet er interessant. Hvis jeg stod overfor et tilsvarrende magasin og skulle vælge, ville jeg da vælge dit, da mine penge ville gå til et støttende formål. Nu er jeg så heller ikke så interesseret i idrætsforeninger, men jeg kan godt lide at læse et blad som f.eks. iform, da der er en masse indhold i, som jeg kan bruge.

Nårmalt lyder foreningsblade osv... temmelig kedeligt i mine øre, men nu ved jeg jo heller ikke hvad du har i tankerne.

Mvh Ann

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Skrevet kl. 11:52

Tak for kommentarene.

Magasinet er hovedsagligt oplysende for et sepcifikt område af landet. Det vil blive et magasin, som mange vil gemme til næste udgave kommer.

Magasinet vil blive husstandsomdelt, og kommer altså ikke som abonement.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:04

Uh, du taler om et magasin, som alle folk i forvejen vil få ind af døren uden at betale. Så bliver det endnu sværere at få folk til at tage pengepungen op af lommen, tror jeg..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)