Jeg skriver dette indlæg for at få en føling af om andre synes, vores ide er lige så god som vi selv synes. Det drejer sig om udgivelse af et magasin, som ikke eksistere på det danske marked. Hvad magasinet specifikt skal indeholde er det eneste jeg ikke kan komme ud med endnu, men det handler om idræt og fritid. Magasinet skal udgives af en forening og overskuddet skal gå til almennyttige formål. Jeg har kopieret en del af foreningens formålsparagraf ind nedenunder her. Man kan støtte projektet på 3 måder. - Som privat støttemedlem for 175,- om året - Som virksomhedsstøttemedlem for 1000,- om året - og med annoncering i vores magasin Spørgsmålet er så. Er der noget som du/i kunne finde på og støtte op om?
Formål Foreningens formål er, at drive almennyttig virksomhed, ved udgivelse af magasinet xxxxxxx. Hele overskuddet af udgivelserne skal ubeskåret uddeles som tilskud til danske idrætsforeninger.
Tilskud tildeles efter ansøgning som følger:
-Til forbedringer af foreningernes idrætsfaciliteter. -Til indkøb af materiel for brug til foreningens aktiviteter.
Særligt prioriterede foreninger/aktiviteter i en ikke prioriteret rækkefølge er:
-Handikapidrætsforeninger. -Foreninger hvis aktiviteter hovedsagligt omhandler sportsgrene med mindre end 10.000 udøvere på landsplan. -Aktiviteter til bedre integration af etniske Danskere. -Aktiviteter til fremme af børn og unges fysiske aktiviteter. |
Slet ingen kommentarer???????????