Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS eller Paypal ?

Side 3 ud af 9 (82 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv vil jeg kun handle, hvor jeg kan bruge mit visa/dankort. Men jeres målgruppe er måske lige så fortrolig med paypal, og det kunne være en god idé at starte ud med dette, og se hvor det hele bærer hen?
Udover paypal, er der også det danske ewire som I kan prøve at kigge på.

Pøj pøj med forretningen! Yes

PS:
Når websiden kører, må I gerne sende et link - jeg har en dreng på 16 som måske kunne være mulig kunde. Smile

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 19:02

Tak for hjælpen allesammen.

Valget falder Paypal. I hvert fald er det løsningen i starten.

Eland: Mange tak. Jeg skal nok smide et link, når den kører. Man er jo altid interesseret i at erhverve nye kunder Smile

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:56

Paypal er en form for Wallet løsning - hvilket er meget udbredt i USA, men ikke så meget i Danmark. Det fungere i korte træk, at man opretter en Paypal konto, hvor man sætter penge ind via sit kreditkort eller bankoverførsel. 

Denne "Wallet" bruges så til at købe vare i de netbutikker som er tilsluttet løsningen. Fordelen for kunden er, at det kun er Paypal som kommer til at se kreditkortnummeret - hvilket giver en form for trykhed, frem for at give kortnummeret til en ukendt netshop. 

Selve transaktionerne er dyrere end vi kender dem fra Danmark, fordi Paypal er fra det amerikanske marked, hvor transaktionerne normalt er relativt dyre - tilgengæld er de billigere  at sætte op.

Mvh.

Jacob Koch

www.cardcashmanagement.com

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:10

Hvis i på et tidspunkt ønsker en betalingsløsning, er der i hvert fald lige et link her til en forholdsvis billig model. Indtil da, så husk at have bankoverførsel rimelig synlig - jeg tror der er mange som ikke aner hvad paypal er... endnu da Wink

Held og lykke med projektet!

Mange hilsener Helle

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 21:04

Hej Helle.

Var lige inde at kigge på linket. Kræver det samtidig tilmelding, godkendelse og betaling hos PBS?

Mvh Miriam

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:07

Hej Miriam

Ja - det kræver det. Det fungerer som enhver anden betalingsløsning. Prisen er bare lavere pr. måned. PBS delen skal man dog stadig have oveni :·)

Mange hilsener Helle

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 21:15

Hej

Ja, eller en anden bank som vil tage imod Visa/MasterCard.

Mvh.

Jacob Koch

www.cardcashmanagement.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:28

Hvor står der dog mange USANDE informationer i denne tråd. Især Anders påstand om at Paypal ik er sikkert er i hvertfald løgn. Paypal er mindst ligeså sikkert som PBS hvis ik mere. De er verdens største indenfor kreditkort transaktioner og har styr på tingene.

Og man behøver ingen bruger for at betale VIA Paypal. Der kan man betale ligesom ved alle andre betalingssystemer, se evt her https://www.paypal.com/us/cgi-bin/webscr?cmd=_wp-pro-overview-outside

Desuden er Paypal verdens billigste udbyder når det gælder % pr transaktion. De dækker ik Dankort, men det er heller ik et kreditkort, men et betalingskort. Men der kan man jo lave en fix løsning og supplere op med www.ewire.dk og så er man garderet godt ind.

Der er ingen driftsomkostninger til Paypal, du betaler kun x,xx% i transaktionsomkostninger på de transaktioner der gennemføres.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05

Fashion-Seller.....Min kone og mig er fuldstændig enige med dig!

Vi har diskuteret PBS/Paypal en del gange her på Amino...endelig en Amino, der har forstået budskabet!Yes
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:09

Peter - Revisor:

Fashion-Seller.....Min kone og mig er fuldstændig enige med dig!

Vi har diskuteret PBS/Paypal en del gange her på Amino...endelig en Amino, der har forstået budskabet!Yes

Paypal er genialt for dem der ønsker nem, simpel og billig betaling, men det er åbentbart svært at komme igennem med i DK.
Men så er det jo godt vi sparer en masse, og lader konkurrenterne betale enorme summer til firmaer som PBS, som egentlig tilbyder det samme som Paypal, bare i et andet design.

Side 3 ud af 9 (82 indlæg)