Det er jo et hit inden for bl.a. børnetøj - da tænker jeg på POMPdeLUX. Konceptet går ud på at der er ansat konsulenter rundt i landet, som afholder åbenhus arrangementer og tager ud til private og fremviser produkterne. Dernæst leveres produkterne til konsulenten og videre ud til forbrugeren. Vil der være et marked for at forhandle smykker til børn og unge samt voksne på den måde. Der er mange om budet i smykke brancen, som sælger på den almindelige fremgangs måde - ved at besøge butikker rundt i landet og tage på store messer. Nu kan man springe et salgs led over... og sætte prisen ned! Ser frem til at høre jeres bud på dette her... er det ok eller skal det skrottes!
Mvh. Annette - BY NOER |
Hej Annette
Jeg er sikker på at der er et marked for det, dog er der forskellige ting du skal tage hensyn til: Aflønning (provision) til sælgerne, finde de rigtige som du kan få til at "brænde" for det - og derfor sælger godt - Finde nogen med høj integritet så du er sikker på en seriøs og ordentlig behandling af kunderne.
E-Shop samtidig med som også belønner sælgerne - dvs gen-/mer salg over nettet - som forhandlerne også præmieres af.
Jeg opbygger selv markedet på mund til øre metoden - du er velkommen til at kontakte mig - hvis vi skal tage en snak :-)