Det er meget lidt slemt :) Hvis det er de gængse linkkataloger som ofte flyder blandt amino´er, så vil 1/3 af linksne sikkert ikke engang blive optaget, 1/3 af linksne vil ligge på sider i linkkatalogerne som ikke engang er indekseret og den sidste tredjedel gør absolut ingenting at det er ens beskrivelse. Men det er en god ide at skife ud i sine beskrivelser :D
... den sidste tredjedel gør absolut ingenting at det er ens beskrivelse. Men det er en god ide at skife ud i sine beskrivelser :D
Hej Jimmy,
Du mener ikke, at det gør noget, at beskrivelsen er ens, men alligevel mener du, at det er en god idé at skifte ud i beskrivelserne?
Og til trådstarter. På de kataloger, hvor du har registreret dig med brugernavn og password, kan du gå ind og justere på linktekst og beskrivelse. Resten må du bare afskrive som lærepenge.
Om du har 7 ens registrerede tekster i i forvejen værdiløse danske linkkataloger betyder stort set intet i forhold til om du havde 7 forskellige. Personligt gad jeg ikke engang bruge tid på at rette de 20 tekster! Jeg mener for fremtiden det ville være en god ide at finde på nogle flere tekster, men jeg mener også at det absolut ikek gør noget at du smider 10 ens tekster ud før du ændrer i teksten.
Regnede også med, at det var en kommentar om katalogernes kvalitet, men ville ikke lægge dig ord i munden.
Jeg er ikke helt enig mht. om de danske linkkataloger er værdiløse. Pt. har jeg observeret en fornuftig værdi, men det kan godt være et spørgsmål om tid, før de måtte få samme omgang som Google gav de internationale kataloger.