Hejsa Jeg designer og porducere smykker i ædelsten, glas, perler, læder, sterling sølv og forgyldt sterling sølv mm. Smykkerne henvender sig til børn og unge samt til voksne. Da jeg er alene i firmaet, kan det være svært nå rundt - det som halter mest er salget, som jo er meget vigtigt. Derfor søger jeg en sælger, som f.eks. har tøj, tasker eller tørklæder med rundt i salgskufferten, men som gerne vil have mere at sælge. Ønsker du at vide mere kan jeg kontaktes på info@bynoer.dk Mvh. Annette - BY NOER |
Hej Annette,
Jeg plejer at sige, at skulle jeg have en webshop, så skulle det dæleme være en niche og noget unikt, som jeg ville sælge. Med det i tankerne, så vil jeg da mene at du har begge dele, idet du har noget som ingen andre har! Det er jo dit eget design og dermed kan du skabe dig din egen niche og faktisk blive ikke bare landsdækkende, men verdensdækkende uden større omkostninger.
Har du haft overvejet at starte din egen shop med salg af dine smykker? Jeg ved, at der er andre, der også gør det i den slags på markedet, men de har jo deres eget unikke design og du har dit. Så I er både konkurrenter, men også partnere, idet smag jo er forskellig.
Jeg ville ikke tøve med selv at starte webshop op og sælge det ad den vej. Selvfølgelig tager det tid at få banket på benene, men indtil da kan du jo sælge gennem andre kanaler eller til andre webshops.
Du slipper også for fordyrende mellemled, hvor den sidste har den største avance. Så kan du holde nogenlunde samme udsaglspris (markedsprisen), men selv stryge avancen.
Tænk over det - det kunne være meget bedre end du lige går og tror.
God vind!
Flemming