Hej Amino''er. Nogle af jer der lige har en fantastisk idé til hvor jeg kan komme af med ca. 110 julemandskostumer? De koster 225,- kr. i indkøb og fragt og det er sådan set bare disse udgifter jeg søger at få dækket. De er leftovers efter et såkaldt juleeventyr. :-) De kan sælges for 450,- kr. stykket (eller mere måske - jeg har bare ikke prøvet). De kommer sætvis i originale, uåbnede kasser inkl. jakke, bukser, hue, skæg, briller, handsker, bælte og støvleskafter. Alle gode idéer er velkomne. Ha'' en fantastisk sommer, Pouline |
Julemandskostumer
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
Hej Pouline Prøv at spørge Daniel fra Funtastic om han skulle være interesseret. De laver masser af events for storcentre og den slags ting. Hils fra mig! Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hej Pouline Jeg kan ikke udelukke at det kunne have min interesse - kan du sende billede eller måske en prøve så jeg kan se/føle kvaliteten?? Hilsen Peter Ibsen |
Det ville være genialt ;) |
MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)