Jeg har en god ven som søger noget at kører med. Han har en WV Transporter TDI og 6 års erfaring med fragtkørsel i Danmark. |
Hej Slranee,
Hvor holder han til henne?
Mvh
Lars H.
Jeg har en god ven som søger noget at kører med. Han har en WV Transporter TDI og 6 års erfaring med fragtkørsel i Danmark. |
Hej Slranee, Hvor holder han til henne? Mvh Lars H. |
Han holder til i 4700 Næstved, men kører over hele Danmark. |
Hejsa. Bliver der fragtet pakker rundt i Danmark (pakkepost alá postdanmark) ? Hvad er egentlig fordelene ved at bruge ham når nu han har 6 års erfaring med fragtkørsel? Kan han gøre det bedre end enhver idiot med kassevogn, kørekort og gps? Håber ikke du tager det ilde op, det er simpelthen bare ren og skær nysgerrighed. Det er meget interessant lige at vide hvad det er for et firma - jeg kunne f.eks. ikke finde på at sende mine varer rundt med et nystartet smba :) Hvem er han? VH Jørgen Olsen
|
Hejsa.
Nej han kan nok det sammen som alle andre med en kassevogn, gps og godt humør. Han er en del af vores firma: Wangtong Trading - som primært sælger asiatisk mad - med levering i hele DK. En lille del af firmaet beskæftiger sig så med div. fragt opgaver i dk og eu. |
Der er også mulighed for reklame på bilen og eller få den pakket ind i film :-) |
Hvad har han så kørt med? Altså hvilke erfaringer har han? Brancher.... |
flytninger, budkørsel, pakkekørsel, expresskørsel, pallekørsel, så lidt af hvert :-) |
Den ligger lige til højrebenet.
Desuden, pallekørsel i en VW transporter? øhh, aldrig nogensinde har jeg set eller hørt om nogen der har fået smidt en palle med varer ind
|
Vil da meget gerne lige sige at der sagtens kan køres paller i en Transporter ! Har selv en bil der er mindre og ja den tager også paller ! Ikke det vilde i højden, men kan sagtens være derinde.. Og lastevnen er jo heller ikke hel lav ! |