Nå jeg prøver igen - den kom åbenbart ikke på før. 1000 tak for alle de svar jeg fik - hvor overvældende, hvor er jeg glad for at jeg fik anbefalet denne side. Det jeg skal bruge min hjemmeside til er at redigere tekster og sætte nye billeder ind samt slette gamle. Jeg har også brug for at ændre farver osv. så jeg kan følge trenden måske mere - har jeg lige pt. lidt svært ved at vurdere. Vil CMS så stadig kunne gøre sig gældende? Jeg er stadig lidt på herrens mark m.h.t priser men jeg vil nu indhente nogle tilbud, for forhåbentlig at blive lidt klogere. Har været på www.opensourcecms.com. Volapyk for mig... Har også været på www.i123.dk/web.php Er det en udbyder af CMS og domaine men ikke hjemmeside oder? |
Hej Anne
Ja velbekomme - det var så lidt. i123.dk tilbyder de krav, der skal til for at et cms system på basis af php kan fungere. De forskellige pakker, du ser på siden, indeholder grundlæggende det samme. i123.dk tilbyder support eller hjælp til problemløsning på nogle udvalgte cms-systemer baseret på php.
Du kan sagtens vælge at købe en af deres pakker uden at bruge et cms-system. Det kræver så til gengæld at du selv laver din egen hjemmeside på din egen computer ved hjælp af et hjemmesideprogram som frontpage, dreamweaver, stones webwriter osv. Når du så er færdig med at lave din hjemmeside på din egen computer, så skal du have lagt den op (oploade) på nettet hos din hjemmeside udbyder som fx i123.dk. Det skal du gøre ved hjælp af et program, der kan oploade din hjemmeside til nettet hos din hjemmeside udbyder - et såkaldt ftp-program.
Ud fra det, du lige har skrevet, vil jeg anbefale dig at bruge et cms-system. Hvis du har brug for at kunne lege med forskellige cms-systemer, kan jeg gøre det for dig (kvit og frit), så du kan prøve lidt forskelligt - det vil ikke tage særligt lang tid...det er op til dig.