Paypal er sit helt eget, og desværre kan de til sjældne tider være ret uprofessionelle.. i hvert fald efter hvad jeg har hørt.
Jeg bruger dem dog stadigvæk, da jeg aldrig har haft problemer med dem.
Om brugerne vil bruge Paypal.. den er lidt svær, da alle brugere er nødt til at oprette en konto hos dem først for at købe din vare. Nogle gider ikke gå igennem den proces, men flere og flere begynder dog at bruge det, da så mange andre sites bruger det, og normalt hvis du skal købe noget i udlandet med dit alm. dankort kan det ikke lade sig gøre med mindre du har Paypal. Utrolig mange udenlandske virksomheder benytter Paypal.
Brugere i dag vil dog helst kunne komme igennem købsprocessen hurtigt, så dankort/visa eller sms er faktisk det bedste.
Forresten, så koster Paypal ikke noget når du opretter dig. Dog har de nogle trækprocenter af dit salg i nogle tilfælde. Jeg kan ikke lige huske hvornår, men jeg har solgt varer igennem Paypal og har kun prøvet at blive trukket da jeg ville have mine penge udbetalt. De gemmer nemlig dine penge hos dem indtil du beder om dem.