Hej Aminoer, jeg er ved at undersøge markedet nærmere, med hensyn til serverhosting, af en større Joomla baseret løsning. Jeg har tidligere benyttet I123, som på sin vis er ganske okay, når man vælger deres største løsninger. Serverstabilitet og især supporten er desværre for ustabil, da denne løsning er til en større virksomhed. Det jeg har brug for er en stabil løsning, der kører med Safe mode OFF og 24 timers telefon support. Serveren må gerne være dedikeret kun til vores løsning, da siden skal udvides til mange lande og vi ikke kan bruge en delt løsning, hvor båndbredden kan blive et problem. Da siden er multilingual, skal jeg have mulighed for at køre med op til 10 databaser, dette må meget gerne kunne udbygges til flere. Da hvert landesite, skal have sin egen undermappe hvor jeg vil tilknytte domæner med .com .co.uk, .ge osv. så der kan laves SEO, på hvert enkelt domæne, indenfor de forskellige sprog. På forhånd tak. H.B. |
Hej HB
Vi har et par stykker der har lignende systemer hosted hos os, både Joomla/Mambo, Typo3, Drupal o.l. systemer.
Typisk fungerer det på den måde at vi sammen med kunden afdækker behovet og så sætter vi maskinen op som aftalt og efterfølgende holder vi øje med maskinen for jer og sikrer at de services vi har sat op ikke bliver for gamle/usikre samtidig med at vi forsøger at holde øje med om jeres egne installationer er outdatede (dvs. om jeres CMS o.l. har alvorligt annoncerede fejl).
Mht.døgn-telefonsupport er det netop en af de ting vi tilbyder, det er det vi kalder en VIP-Kunde aftale. Du får adgang til at se vores vagtplaner, og dermed direkte telefonnummer til vores teknikere, ligesom du får adgang til os via instant messaging (msn el. skype).
Mht. SEO så har jeg selv arbejdet en del med det, og såfremt du køber en løsning hos os vil jeg gerne give lidt råd og vejledning med på vejen, ligesom at det ikke er noget problem at tildele dig flere IP Adresser hvis du har behov for det. Som hovedregel er vores koncept at vi leverer præcis det du beder om :)
Vi har en del Aminoer som kunder det er yderst tilfredse med både vores svartider og vores stabilitet. Vi kan evt. arrangere en demonstration hvis du er interesseret. Men du er ihvertfald velkommen til at hive fat i mig på mmc@mc-solutions.dk, vi kan også tage den i telefonen hvis du vil. Så sender du mig bare dit tlf nr så ringer jeg asap :)
Dbh
Mikkel Christensen