Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser mit layout ud på min webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg kunne godt tænke at få lidt feedback på min webshop. Hvad er godt og hvad er skidt?

På forhånd tak.

www.nize2have.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00

Det er nogle skægge produkter, I har! Når det er sagt, så synes jeg, baggrunden er for dominerende. Derudover har jeg egentlig ikke de store kommentarer...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:01

Fedt brusehoved, der Smile

Layoutet, ja .... jeg bryder mig ikke om det, det virker fortænkt med alle de fancy effekter, du bruger enorme mængder plads på ligegyldigt pladder. Keep it simple.

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 15:06

Hej Pepino,

Jeg synes nok også din baggrund dominerer alt for meget, og giver for lidt fokus på dine produkter og det du skal tjene pengene på.

Generelt bærer designet meget præg af en standard webshop fra Danaweb - ikke at det nødvendigvis er  dårligt. Pris og kvalitet følger ofte hinanden i denne branche. :)

Mvh. Jeppe

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:15

Jeg er enig med de andre, baggrunden er for dominerende og har en "ødelæggende" effect. Da de "hvide linier" tager opmærksomheden væk fra produkterne og teksten.

Udover det, så en lille ekstra ting (kan godt være det bare er mig) Så er jeg ikke særlig begejstret for fanen "Gode ideer?" Kan sagtens sætte mig ind i at det er fedt hvis der skulle være nogen der skrev og sagde, hey hvorfor har du ikke det xxx...? kan du skaffe det? Men sorry to say, tror det er de færreste mennesker der ville gøre det. Kommer de til din side og leder de efter noget du ikke sælger, så smutter de videre til andre der sælger det, istedet for at skrive og vente på at du evt. skaffer det.

Og i mine øjne virker det en smule "useriøst" ved ikke hvorfor og kan nok ikke forklare grunden synderligt.. Men forstå mig ret, en shop der beder kunderne om at finde varer? Nope, not in my world. Det er ikke kunderne der skal fortælle dig hvad du skal sælge. Men dig der skal vise kunderne hvad de liiiiiiiiige står og må have :)

:)

Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:01

C. Jensen:

Jeg er enig med de andre, baggrunden er for dominerende og har en "ødelæggende" effect. Da de "hvide linier" tager opmærksomheden væk fra produkterne og teksten.

Udover det, så en lille ekstra ting (kan godt være det bare er mig) Så er jeg ikke særlig begejstret for fanen "Gode ideer?" Kan sagtens sætte mig ind i at det er fedt hvis der skulle være nogen der skrev og sagde, hey hvorfor har du ikke det xxx...? kan du skaffe det? Men sorry to say, tror det er de færreste mennesker der ville gøre det. Kommer de til din side og leder de efter noget du ikke sælger, så smutter de videre til andre der sælger det, istedet for at skrive og vente på at du evt. skaffer det.

Og i mine øjne virker det en smule "useriøst" ved ikke hvorfor og kan nok ikke forklare grunden synderligt.. Men forstå mig ret, en shop der beder kunderne om at finde varer? Nope, not in my world. Det er ikke kunderne der skal fortælle dig hvad du skal sælge. Men dig der skal vise kunderne hvad de liiiiiiiiige står og må have :)

:)

Hej C. Jensen og andre, det er taget til efterretning. Tak for hjælpen.

Pepino

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)